اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311153450176

فرهنگسرای هنگام، فیلم «هاچی داستان یک سگ» را به نمایش می گذارد

کد: 139311153450176

https://goo.gl/Lzo6MM

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم «هاچی داستان یک سگ» به کارگردانی لاسه هالسروم سوئدی با بازی ریچارد گیر، ساخته شده در سال 2009 و دوبله شده در استودیو هونامیک روز سه شنبه 28بهمن ماه در فرهنگسرای هنگام به نمایش گذاشته می شود.

فرهنگسرای هنگام، فیلم «هاچی داستان یک سگ» دوبله شده در استودیو هونامیک را به نمایش می گذارد.

این فیلم، در روز سه شنبه 28 بهمن ماه به منظور معرفی آثار دوبله شده در استودیو هونامیک و بالا بردن سطح دانش و دید علاقمندان و تماشاگران به فیلم اکران خواهد شد و در پایان نمایش، غلامرضاآذری و کریمی به تحلیل و بررسی فیلم می پردازند.

به گزارش روابط عمومی استودیو هونامیک، فیلم «هاچی داستان یک سگ» ساخته لاسه هالسروم در سال 2009 و بازی ریچارد گیر محصول سال 2013 کشور آمریکا است. این فیلم بر اساس یک ماجرای واقعی ساخته شده و همین موضوع کافیست تا فیلم بتواند به بهترین شکل ممکن احساسات بیننده را قلقلک بدهد .هاچیکو، داستان واقعی سگ سفید رنگی از نژاد آکیتا بود که رابطه او و صاحبش ، پروفسور شابرواوئنو هر کسی را شگفت زده میکرد . از قرار معلوم پروفسور شابرواوئنو هاچیکو را در ایستگاه قطاری که هر روز با آن به دانشگاه محل تدریسش می رفته پیدا کرده بود . وابستگی هاچیکو به صاحبش آنقدر زیاد بوده که هر روز صبح که پروفسور به ایستگاه قطار میرفت هاچیکو نیز او را همراهی می کرد و پس از رفتن پروفسور ، او روبروی در ایستگاه مینشست و آنقدر انتظار میکشید تا پروفسور از محل کارش برگردد . اما قسمت تراژدیک ماجرا روزی است که پروفسور سر کلاس درس بر اثر حمله قلبی  می میرد و دیگر هرگز به ایستگاه باز نمی گردد و این مساله سر آغاز یک انتظار طولانی برای هاچیکو میشود .

گفتنی است، این فیلم، در روز سه شنبه 28 بهمن ماه به منظور معرفی آثار دوبله شده در استودیو هونامیک و بالا بردن سطح دانش و دید علاقمندان و تماشاگران به فیلم اکران خواهد شد و در پایان نمایش، غلامرضاآذری و کریمی به تحلیل و بررسی فیلم می پردازند.

شروع نمایش فیلم «هاچی داستان یک سگ» ساعت 18می باشد که برای عموم آزاد و رایگان بوده و علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به وب سایت hengam.farhangsara.ir  مراجعه و یا با شماره 77931940 و 77496138 تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه دوبلاژ هونامیک

گروه دوبلاژ هونامیک با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از سال 1391در زمینه آموزش گویندگی و دوبلاژ فیلم های داستانی، مستند های آموزشی و انیمیشن فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | سینما و تئاتر

رویدادمرتبط:

| اکران فیلم «هاچی داستان یک سگ» در فرهنگسرای هنگام