اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311063220176

فرهنگسرای هنگام، فیلم «حقایقی درباره امانوئل» دوبله شده در استودیو هونامیک را به نمایش می گذارد

کد: 139311063220176

https://goo.gl/yXPf31

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم «حقایقی درباره امانوئل» به نویسندگی و کارگردانی فرانچسکا گرِگورینی، دوبله شده در استودیو هونامیک، با حضور اساتید علوم رسانه و روانشناسی فیلم همچون غلامرضا آذری، دکترای تخصصی ارتباطات در سینما در فرهنگسرای هنگام اکران خواهد شد.

اکران فیلم «حقایقی درباره امانوئل» دوبله شده در استودیو هونامیک در فرهنگسرای هنگام

به گزارش روابط عمومی استودیو هونامیک، فیلم «حقایقی درباره امانوئل» به نویسندگی و کارگردانی فرانچسکا گرگورینی محصول سال 2013 کشور آمریکا است. این فیلم تعلیق جاری در بافت درام، که در بدو امر شوک‌آوری فراوان دارد، به‌تدریج نابود می‌شود و لحن متن تغییر می‌یابد و فضایی که می‌توانست تا پایان خرده‌داستان‌های مرتبط و متنوعی را برای افزایش تعلیق پیش آورد، به موقعیتی دیگر نائل می‌شود و نیمه‌ی تعلیقی نخست اثر جای خود را به نیمه‌ای سرشار از ایده‌های سانتی‌مانتالیستی با رنگ‌ ولعاب متظاهرانه‌ای از نمودهای روان‌شناسانه می‌دهد و سرآخر هم نتیجه گرفته می‌شود که وجود مادر و فرزند برای یکدیگر چه‌قدر ضروری است! نکته‌های زائدی هم‌ چون انس گرفتن دختر با پسری که در اتوبوس با او آشنا شده یا تاکید بیش از حد بر المان‌های آب و ماهی به عنوان کابوس‌های ذهنی دختر و نیز خلا جاری در عقبه‌ی شخصیتی دختر، از دیگر عوامل تنزل‌بخش اثر است.

این فیلم، در روز سه شنبه 14 بهمن ماه به منظور معرفی آثار دوبله شده در استودیو هونامیک و بالا بردن سطح دانش و دید علاقمندان و تماشاگران به فیلم اکران خواهد شد و در پایان نمایش، غلامرضاآذری به تحلیل و بررسی فیلم می پردازد.

شروع نمایش فیلم «حقایقی درباره امانوئل» ساعت 17می باشد که برای عموم آزاد و رایگان بوده و علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به وب سایت hengam.farhangsara.ir  مراجعه و یا با شماره 77931940 و 77496138 تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه دوبلاژ هونامیک

گروه دوبلاژ هونامیک با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از سال 1391در زمینه آموزش گویندگی و دوبلاژ فیلم های داستانی، مستند های آموزشی و انیمیشن فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر

رویدادمرتبط:

| اکران فیلم «حقایقی درباره امانوئل» در فرهنگسرای هنگام