اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311153440176

اکران فیلم «سرآشپز» در فرهنگسرای ابن سینا با حضور عوامل دوبله فیلم

کد: 139311153440176

http://bit.ly/1KsE2Kh

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم «سرآشپز» به کارگردانی جان فاورو با حضور عوامل دوبله این فیلم و با استقبال خوب علاقه مندان هنر سینما در فرهنگسرای ابن سینا به نمایش درآمد.

اکران فیلم «سرآشپز» در فرهنگسرای ابن سینا با حضور عوامل دوبله فیلم

به گزارش روابط عمومی استودیو «هونامیک»، فیلم «سرآشپز» محصول سال 2014 آمریکا به کارگردانی جان فاروو کارگردان پر آوازه فیلم هایی همچون پلیس آهنی 1 و 2، این باردر این فیلم آشپزی را به تصویر کشیده است که حرفه اش را با آموختن در مورد توئیتر و افتتاح یک کامیون سیار پخش غذا، دوباره احیا می کند. این آشپز برای پیدا کردن مخاطب گرسنه در هر جایی تلاش کند. جان فاورو که نویسندگی و کارگردانی و بازیگری  در این اثر را بر عهده دارد، داستان را از آن جا شروع می کند که در نقش کارل کاسپر  یک آشپز ماهر اما خسته از کارش که در یک رستوران با کلاس، غذاهای قدیمی و کلاسیک سرو می کند، در نقدی نیش دار از سوی یک منتقد غذا به خاطر کمبود خلاقیت مورد سرزنش قرار می گیرد و بعد از معرفی کردن خودش در توئیتر به وسیله تکنولوژی های جدید به کمک پسرش به طوری اتفاقی دعوایی سخت را شروع می کند که می تواند موجبات بیکاری اش را فراهم آورد. به تشویق همسر سابقش کاسپر یک کامیون سیار پخش غذای کوبایی را باز می کند،با امید اینکه شاید بتواند با این کار، موقعیتش را بهتر کند.

استودیو هونامیک به منظور معرفی آثار دوبله شده در این استودیو و به قصد بالا بردن سطح دانش تماشاگران و علاقمندان این فیلم را به اکران عموم درآورد و در پایان محمدرضا فهمیزی منتقد سینما و استاد دانشگاه به نقد و بررسی فیلم سرآشپز پرداخت.

گفتنی است، علاقه مندان برای اطلاع از سایر برنامه های اکران فیلم استودیو هونامیک در فرهنگسراها می توانند با شماره 77931940 تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه دوبلاژ هونامیک

گروه دوبلاژ هونامیک با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از سال 1391در زمینه آموزش گویندگی و دوبلاژ فیلم های داستانی، مستند های آموزشی و انیمیشن فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]