اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311013130189

وب کنفرانس "طراحی رژیم غذایی برای کاهش وزن" پنجم بهمن ماه برگزار می شود

کد: 139311013130189

https://goo.gl/3PsH1y

، تهران , (اخبار رسمی): وب کنفرانس (وبینار) با عنوان طراحی رژیم غذایی برای کاهش وزن، 5 بهمن ماه 93 توسط مرکز آموزش های آنلاین در حوزه سلامت برگزار می شود که شرکت در این وبینار برای عموم آزاد و رایگان می باشد.

وب کنفرانس «وبینار» در حوزه سلامت 5 بهمن ماه برگزار می شود

در این وبینار با استفاده از ورزش، راه های کاهش وزن به افراد آموزش داده خواهد شد و کاربران می توانند بصورت آنلاین مشاوره بگیرند.

محسن اخوان، مدیر سایت مرکز آموزش های آنلاین با بیان اینکه در این وبینار با استفاده از ورزش، راه های کاهش وزن به افراد آموزش داده خواهد شد و کاربران می توانند بصورت آنلاین مشاوره بگیرند، گفت: «کاربران می توانند  از هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارند در این وبینار شرکت کنند.»

وی با تاکید براینکه ما با توجه به هدفمان که گسترش فرهنگ آموزش می باشد شرکت در این وبینار را برای عموم آزاد و رایگان قرار داده ایم، افزود:«این وبینار در روزهای یکشنبه و سه شنبه 5 و 7 بهمن ماه 1393 و از ساعت 20 الی 21 بصورت آنلاین برگزار می گردد.»

همچنین مدیر سایت مرکز آموزش آنلاین، برخی از محورهای اصلی این وبینار آنلاین را به این شرح تقسیم بندی کرد:

  • انواع رژیم های غذایی
  • انواع روش های بدون ضرر جهت کاهش وزن
  • انواع حرکات ورزشی جهت کاهش وزن


لازم به ذکر است، این وبینار توسط محمود احمدزاده دانشجوی دکترای تخصصی فیزیولوژی ورزشی و مدرس دانشگاه سراسری تبریز، برگزار می گردد . این مدرس در گذشته با همکاری مرکز آموزش های آنلاین دوره آموزش مجازی «درمان دیابت بدون استفاده از دارو »را برگزار کرده است.

کاربران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مراجعه به آدرس www.onlineamoozesh.com و یا تلفن 88361755 تماس حاصل نمایند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنلاین آموزش

ما در مرکز آموزش های الکترونیکی با تمرکز بر اشتراک دانش ها ، یعنی هر کاربر می تواند هم استاد باشد و هم دانشجو، این محدودیت ها را حذف کرده ایم و شما می توانید در این سایت هر تخصص و مهارتی که امکان آموزش آنلاین آن باشد تدریس کنید و یا از کاربران دیگر فرا بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.onlineamoozesh.com/
سایت مرکز آموزش های آنلاین
رویدادمرتبط های:

| وبینار «طراحی رژیم غذایی برای کاهش وزن» | وبینار «طراحی رژیم غذایی برای کاهش وزن»