اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311183520235

بنیانگذار و مدیرعامل یک برند مطرح داخلی در زمینه تولید پوشاک:

نمی توان دور بازار پوشاک کشور دیوار کشید

کد: 139311183520235

http://j.mp/1CdNE9O

، تهران , (اخبار رسمی): محمد حسن سید شجاع، مدیرعامل شرکت «اریکا»، بزرگترین برند تولید کننده مانتو در کشور، در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران، تنها عامل موفقیت در رقابت با برندهای خارجی پوشاک را ارتقاء کیفیت دانست و تولید صنعتی و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در این زمینه را تنها راه این ارتقاء کیفیت دانست.

تولید کنندگان ایرانی باید به این دید برسند که دیگر نمی توان دور کشور دیوار کشید و خود را محصور کرد. مشتری ایرانی این حق را دارد که انتخاب کند و اگر برند ترک می تواند به او قدرت انتخاب و با قیمت مناسب تر ارائه می دهد، نمی توان به کسی غیر از خود خورده گرفت.

وی در زمینه حضور گسترده برندهای ترک در ایران و همینطور در نمایشگاه بین المللی و کنار نمایشگاه پوشاک ایران گفت: «از دید ما این بسیار خوب است که برندهای ترک در کنار ما در نمایشگاه حضور دارند زیرا این حضور در تمامی نقاط ایران ریشه دوانده است و نمی توان حقایق را نادیده گرفت. تولید کنندگان ایرانی باید به این دید برسند که دیگر نمی توان دور کشور دیوار کشید و خود را محصور کرد. مشتری ایرانی این حق را دارد که انتخاب کند و اگر برند ترک می تواند به او قدرت انتخاب و با قیمت مناسب تر ارائه می دهد، نمی توان به کسی غیر از خود خورده گرفت. به شرط آنکه دست قاچاقچی از بین برداشته شود و کالای خارجی با پرداخت گمرکی وارد کشور شود.به همین دلیل اعتقاد دارم هر برندی در نهایت حق خود را از بازار می گیرد. این اعتقادی است که باعث شده ما در استراتژی هایمان در تولیدات «اریکا» بر روی آن تمرکز کنیم و تلاش کنیم نشان دهیم برند ایرانی می تواند با تمرکز بر نیاز مشتری و کیفیت، برتر از برندهای خارجی قرار گیرد.»

این تولید کننده داخلی که با دارا بودن 110 شعبه و اشتغال بیش از 1200 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در زمینه تولید مانتو، به عنوان بزرگترین تولید کننده مانتوی داخلی شناخته می شود، اینک در همکاری با سازمان فنی و حرفه ای کشور، آموزش رایگان تولید صنعتی پوشاک زنانه را در تهران برای بانوان راه اندازی کرده است که پس از طی دوره کارآموزی در کارخانه، به کارآموزان مدرک فنی و حرفه ای مورد تایید «سازمان بین المللی کار» یا ILO اعطا می شود.

سید شجاع، در زمینه راه اندازی خط تولید صنعتی «اریکا» و پروسه های تولید در آن گفت:‌ «در خط تولید ما، از مرحله ورود پارچه به کارخانه، تست های لازم بر روی آن انجام شده و پس از ورود  پارچه به خط تولید، کلیه مراحل از جمله الگوسازی، برش، دوخت و بسته بندی توسط نیروهای متخصص صورت می گیرد. در انتهای تولید نیز تست های کاملی برای ارزیابی کیفیت کالای تولیدی صورت می گیرد.»

این تولید کننده همچنین از برنامه های خود برای ارائه محصولات لوکس به صورت دست دوز، طلا دوزی شده و با پارچه های ابریشمی تحت برندی جدید، در سال آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد با ارائه این برند به بازار، بتوان به نیاز 30 درصد از جامعه که مانتوی خود را از برندهای لوکس اروپایی تهیه می کنند، پاسخ داده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اریکا (ERIKA WOMEN)

اریکا نام اولین برند پوشاک ایرانیست که در زمینه طراحی و تولید پوشاک بانوان فعالیت خود را از سال1385 آغاز نموده است و باتوجه به کیفیت استاندارد خود ، قادر به رقابت با برندهای مشابه خارجی می باشد و دارای عضویت مستمر و فعال در اتحادیه پوشاک تهران است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.erikawomen.com/
سایت رسمی برند تولیدی «اریکا»