اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311193570240

برطرف کردن نیازهای مادرانه در یک جا: راه اندازی سایت «مامی کالا» تا کمتر از دو هفته دیگر

کد: 139311193570240

http://bit.ly/1vCySKB

، تهران , (اخبار رسمی): اگرچه مادر بودن یکی از بزرگترین لذت های زندگی است، اما یکی از بزرگترین چالش های مادران پرمشغله، دسترسی به مطالب آموزشی مناسب و محصولات مورد نیاز کودک به صورت سریع و مطمئن است. برای کمک به این دسته از مادران، قرار است از ابتدای اسفند 1393، یک پایگاه اینترنتی با نام «مامی کالا» راه اندازی شود که به وسیله آن مادران قادر خواهند بود علاوه بر خرید پوشاک و اقلام مورد نیاز کودک و مادر، به امکاناتی همچون مقالات آموزشی، پزشک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات پزشکی خود از طریق پیامک دسترسی یابند.

سایت مامی کالا، پزشک آنلاین

ارتقای سلامت خانواده در حوزه پزشکی و تامین کالاهای مورد نیاز خانواده (مادروکودک) اعم از بخش دارویی، پوشاک و اقلام کودک با راه اندازی این فروشگاه حتی در دور افتاده ترین نقاط کشور نیز امکانپذیر می شود.

رضا گلبابایی، بنیانگذار و مدیر «مامی کالا» در زمینه اهمیت برطرف نمودن خلاء موجود در زمینه تامین کالا و خدمات مورد نیاز خانواده و به طور خاص مادران گفت: «تامین نیازهای مختلف یک خانواده، از نیازهای اطلاعات و دانش گرفته تا محصولات مورد نیاز یکی از دغدغه های مهم هر مادر و پدری است. به خصوص اینکه با افزایش تعداد مادران شاغل، در بسیاری از مواقع برآورده کردن این نیازها از طریق روش های فعلی بسیار زمان بر و پرهزینه است. از طرفی شاهدیم که دسترسی به بسیاری از امکانات به صورت شبانروزی و یا در شهرهای کوچک فراهم نیست. اما این روزها دنیای آنلاین و اینترنت امکانات بیشماری را برای دسترسی به بهترین خدمات مرتبط با خانواده، از اطلاعات و منابع دست اول گرفته، تا کالاهای مورد نیاز در اختیار افراد قرار داده است. میزان دسترسی به اینترنت نیز این روزها افزایش بسیاری یافته است و بنابراین می توان به واسطه آن به بسیاری از این نیازها به شکل سریع و مطمئن پاسخ داد.»

گلبابایی در خصوص ایده راه اندازی وبسایت  «مامی کالا» افزود: «در سال 91 و پس از ماه ها تحقیق و بررسی در خصوص مادر، کودک و حوزه سلامت، دغدغه تامین کالای خانواده در من ایجاد شد  و در نهایت پروسه برنامه نویسی در ابتدای سال 93انجام شد. هدف ما در راه اندازی «مامی کالا» فراهم آوردن امکاناتی به صورت آنلاین بود که بتواند به طور جامع نیازهای یک خانواده و به طور خاص مادران را برآورده کند که نه تنها به کاهش دغدغه مادران پرمشغله کمک کند، بلکه بتواند به مادران ساکن در شهرهای کوچک نیز برای تامین نیازهای خود کمک کند.»

وی با بیان اینکه بخش مدیای سایت، دارای هزاران کلیپ از محصولات جدید و مورد نیاز خانواده های ایرانی خواهد بود، افزود: «پایگاه خبری و مقالات مامی کالا دارای اخبار و مقالات روز در خصوص سلامت کودک و اخبار اجتماعی می باشد. در بخش فروشگاه سایت نیز کالاهایی از قبیل پوشاک، اقلام بارداری، سیسمونی، اسباب بازی و ابزار آموزشی، کالاهای دیجیتال و محصولات شبکه و غیره عرضه خواهد شد، اما تخصصی ترین بخش سایت مربوط به مادر و کودک می باشد.»

هدفگذاری کلی خدمت رسانی در «مامی کالا» به چند محور و سرفصل اصلی تقسیم بندی شده است:

  • ایجاد بستر بهینه برای خرید و فروش در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و تامین کنندگان کالاها
  • به کارگیری شیوه های افزایش فروش برای تامین کنندگان و به تبع آن کاهش قیمت برای مصرف کننده
  • تسهیل فرایند خرید و جستجو برای محصولات مورد علاقه مشتریان
  • کاهش میزان ترافیک شهری و کمک به محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی شهروندان

به گفته گلبابایی، ارتقای سلامت خانواده در حوزه پزشکی و  تامین کالاهای مورد نیاز خانواده (مادر و کودک) اعم از بخش دارویی، پوشاک و اقلام کودک با راه اندازی این فروشگاه حتی در دور افتاده ترین نقاط کشور نیز امکانپذیر خواهد بود.

گفتنی است علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این خدمات، می توانند از ابتدای اسفندماه امسال به سایت «مامی کالا» به آدرس http://www.mamikala.com مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مامی کالا

مامی کالا فروشگاه اینترنتی خانواده پرتال خرید مشاوره پزشکی و رسانه مدیای کودک و مادر است که در اسفند 1393 افتتاح می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.mamikala.com/
سایت «مامی کالا»