اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311203600222

با انتشار کتاب «خوشنامی»انتخاب نام کسب و کار برای کارآفرینان آسان شد

کد: 139311203600222

http://bit.ly/1zW42MK

، تهران , (اخبار رسمی): برای نخستین بار در ایران، یک کتاب راهنمای رایگان با عنوان «خوشنامی» با هدف انتخاب بهترین نام برای یک کسب و کار، شرکت و یا یک برند توسط تیم تولید محتوای وب برندینگ منتشر شد که در این کتاب الکترونیک، کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای نوپا با اصول صحیح نامگذاری کسب و کار خود از دید برندینگ، بازاریابی، جایگاه یابی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو آشنا می شوند.

خوشنامی منتظر شده !

این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای هر کسب و کاری در ایران می باشد که دوست دارد با نامی بزرگ وارد فضای بازار شود و جایی بزرگ را در ذهن بازار باز کند.

علی علیزاده، مدیر تیم تولید محتوای «وب برندینگ» و نویسنده کتاب خوشنامی با بیان این خبر افزود: «نام نیکو اولین چیزی است که پدر و مادر هر فردی پیش از تولد او مدت ها به آن فکر کرده و مناقشات زیادی در این باره داشته اند و  تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا بهترین نام را برای میانگین 70 سال زندگی به فرزند خود هدیه کنند. این یادگاری والدین را، افراد در تمام عمر با خود یدک می کشند و هر کسی با بردن آن تمام خصوصیات آن فرد را به یاد می آورد و این درحالی است که حداقل زمانی که آن ها برای این موضوع وقت صرف کرده اند یک ماه بوده است.»

این کارشناس برندسازی و بازاریابی اینترنتی در زمینه اهمیت انتخاب نام صحیح برای یک کسب و کار از همان ابتدا افزود: «برخلاف بسیاری به نظر من، برند تجاری هر فرد  نیز دقیقا مثل فرزند اوست که می تواند برای چندین نسل یادگاری برای دیگران باشد و این درحالیست که یک موسس و کارآفرین وقت زیادی برای انتخاب حروف و کلماتی که با  آن او را به یاد بیاورند نمی گذارد. در این راستا، این کتاب کوچک نتایج تجربیات من به علاوه گردآوری مطالب روز دنیا در این مورد می باشد. تمام تلاش خود را کرده ام تا تمام مطالب و روش ها را ساختار یافته در کنار هم قرار دهم تا خوانندگان مانند یک شرکت نام گذاری یا برندینگ که در اروپا فعالیت می کند از این کتاب استفاده نمایند و بهترین نام را برای پر آوازه ترین برند ها انتخاب کنند.» 

 علیزاده در پایان تصریح کرد: «این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای هر کسب و کاری در ایران می باشد که دوست دارد با نامی بزرگ وارد فضای بازار شود و جایی بزرگ را در ذهن بازار باز کند.»

لازم به ذکر است این کتاب به صورت الکترونیک و رایگان منتشر شده است و علاقمندان برای دانلود این کتاب می توانند به وبسایت وب برندینگ به آدرس webbranding.org مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب برندینگ

وب برندینگ آینده برندینگ در قرن بازاریابی اینترنتی (درون گرا) می باشد . هر برند ، و هر تجارتی با هر نوع از بازاریابی باید به این سمت حرکت کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://webbranding.org/download/books/khoshnami/
دانلود کتاب خوشنامی در سایت وب برندینگ