کد: 139311233670258

خبری خوب برای علاقه مندان به حمایت از رویدادهای خیریه

نرم افزار «پوپک» برای آگاهی از آخرین رویدادهای خیریه به رایگان عرضه شد

کد: 139311233670258

https://goo.gl/TJEQWx

، تهران , (اخبار رسمی): «پوپک» نام یک ابزار و اپلیکیشن موبایل است که در تاریخ 20 بهمن ماه و به صورت رایگان به بازار عرضه شده است تا خیرین و سایر علاقه مندان به مشارکت در فعالیت های عام المنفعه را به راحتی از آخرین رویدادهای خیریه معتبر و رسمی در سطح شهر خود مطلع نماید.

هدهد صبا

در پیچیدگی ها و روزمرگی امروز، پیدا کردن راهی برای کمک به انسانهای دیگر اساس شکل گیری پروژه پوپک بود

علی کشفی، مسُول مجموعه پوپک با بیان این خبر و با تاکید براینکه در عصری زندگی می کنیم که فشار روی ذهن ما از هر زمان دیگری بیشتر است، به اهمیت کمک به امور خیریه در راستای آرامش ذهنی انسان مدرن اشاره کرد و افزود: «لحظه ای درنگ کنیم و به دور و بر خود نگاهی بیندازیم. هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم تا انتهای روز در معرض انواع و اقسام پیام ها، افکار و بمباران تبلیغاتی هستیم. همه اینها در اثر پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به عرصه های مختلف زندگی بشر ایجاد شده که البته می توانند مفید نیز باشند. مهم این است که ما چطور از این ابزارها بهره بگیریم. بهتر است گاهی زمانی را نیز برای تفکر در خود و انسانیت که هسته وجودی بشر را شکل میدهد و او را به خود می آورد صرف کنیم. ما نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن داریم. ما میتوانیم به کمک انسانهای دیگر بشتابیم و نیازهای درونی و انسانی خود را پاسخ بگوییم و به آرامش دست پیدا کنیم.»

وی با اشاره به اینکه ایده ابتدایی این اپلیکیشن حدود دو سال پیش به ذهن او خطور کرده و برای آن تحقیقات زیادی انجام داده است، تصریح کرد: «اما فرصت پیاده سازی آن در این دوسال مهیا نشده بود تا اینکه از اوایل آبان ماه تمام توان خود را برای پیاده سازی بر روی آن متمرکز کردیم و در پایان بهمن ماه آماده عرضه شد.»

کشفی در زمینه دلایل راه اندازی پروژه «پوپک» گفت: «در پیچیدگی ها و روزمرگی امروز، پیدا کردن راهی برای کمک به انسانهای دیگر اساس شکل گیری پروژه پوپک بود. در همین مسیر اگر قلب یک فرد برای کمک به انسانها می تپد و اگر دوست دارد از آخرین رویدادهای خیریه اطراف خود مطلع شود پیشنهاد می کنم به پروژه پوپک بپیوندند و در ارسال کمک های نوع دوستانه به هر طریقی که توان دارند شرکت نمایند.»

مدیر پروژه پوپک یکی از چالش های پیش روی خود و همکارنش را تعامل نامناسب سازمان های خیریه معتبر در سطح شهر معرفی کرد و تاکید کرد: «البته این گفته من به این معنا نیست که خیریه ها از پروژه پوپک استقبال نکردند، بلکه اتفاقا استقبال ها بسیار خوب و مناسب بود اما زمانی که کار به بوروکراسی های پرپیچ و خم اداری برسد مطمئنا تعامل را با مشکلات زیادی روبرو می کند و این درحالی است که خیریه ها و سازمان های مردم نهاد (NGO) در جهان بسیار کارآمد هستند و به آنها اهمیت زیادی داده می شود و تعامل و همکاری پروژه های مختلف که در نظر دارند به کمک خیریه ها بیایند بسیار راحت تر و به دور از پیچیدگی های اداری می باشد.»

وی در ادامه ازجمله مزیت های استفاده از نرم افزار پوپک را در چند مورد اصلی برشمرد:

  •  با پسندیدن هر کدام از رویدادهای خیریه ، کاربر می‌تواند به روی آیکون قلب  کلیک‌ کرده و کاربران دیگر را متوجه اهمیت آن رویداد کند.
  • اطلاع از نزدیکترین رویدادهای خیریه اطراف خود  
  • امکان به اشتراک ‌گذاری هر یک از رویدادهای خیریه  
  •  به‌روزرسانی و آگاهی از آخرین رویدادها
  • آگاهی از اطلاعات کامل هر رویداد و راه ارتباطی مختلف برای تماس با موسسه خیریه مورد نظر

گفتنی است، علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و دانلود این نرم افزار به وبسایت پروژه پوپک به آدرس  poopakcharity.ir مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پوپک

پروژه پوپک برآمده از یک دغدغه اجتماعی است. این پروژه یک برنامه کاملا رایگان است که با هدف اطلاع‌رسانی مناسب و سریع امور خیریه شکل گرفته‌است. پوپک امیدوار است با یاری نوع دوستان به حیات خود ادامه دهد.

لینکهای مرتبط:
http://cafebazaar.ir/app/ir.rayanaco.charity/?l=fa
لینک دانلود اپلیکیشن پوپک در کافه بازار
http://poopakcharity.ir/
وبسایت پروژه پوپک