اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312034010267

در پایان پنجمین دوره از مسابقات تیمی زمستانه باشگاه تیراندازی انقلاب

تیم الف باشگاه تیراندازی انقلاب تهران، قهرمان مسابقات تیمی تیراندازی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب شد

کد: 139312034010267

https://goo.gl/SMwCJK

، تهران , (اخبار رسمی): در روز دوم اسفندماه 93، فینال پنجمین دوره از مسابقات تیمی زمستانه باشگاه تیراندازی انقلاب، با حضور تیم های برتر کشور و ورزشکارانی از تیم ملی کشور برگزار گردید که در پایان، تیم الف باشگاه انقلاب، قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

مراسم اختتامیه و تجلیل از قهرمانان این دوره از رقابت ها روز جمعه مورخ 93/12/8 از ساعت 10 صبح در مرکز همایش های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار می گردد.

در این دوره از رقابت ها که هر ساله به مناسبت دهه مبارک فجر هر ساله در باشگاه تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می گردد، تیم هایی از صنایع هواپیمایی کشور، لیگ برتر بانوان کشور ، تیم های منتخب از اعضای باشگاه تیراندازی انقلاب و سایر بازیکنان از باشگاههای استان تهران حضور داشتند. نکته جالب توجه حضور قهرمان رقابت های مسابقات آسیایی، خانم نرجس امامقلی نژاد در این دوره از مسابقات بود. در کنار این ورزشکار برجسته، سایر اعضای تیم ملی تیراندازی ایران، همچون پوریا نوروزیان، مصطفی منتظر، ابراهیم سنگری، سعید ساداتی نیز حضور داشتند که حضور این قهرمانان، به افزایش کیفیت رقابت در این مسابقات انجامید.

گفتنی است مراسم اختتامیه و تجلیل از قهرمانان این دوره از رقابت ها روز جمعه مورخ 93/12/8 از ساعت 10 صبح در مرکز همایش های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه تیراندازی انقلاب

این مجموعه شامل 9 خط تیر اندازی اهداف ثابت و 4 خط Falling Target می باشد.در این مجموعه آموزش تیر اندازی با تپانچه و تفنگ بادی از مبتدی تاپیشرفته انجام میپذیرد.و همچنین دارای کمیته استعداد یابی می باشد که زیر نظر مربیان و قهرمانان ملی این رشته فعالیت می کند. این باشگاه شامل فروشگاه وسایل تیراندازی و همچنین کافی شاپ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]