اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960626261290267

برگزاری مسابقات تیراندازی المپیاد آینده‌سازان تهران در مجموعه ورزشی انقلاب

کد: 13960626261290267

https://goo.gl/XMV9cW

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقات المپیاد استان تهران ،25 شهریور به میزبانی باشگاه تیراندازی ممجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد

برگزاری مسابقات تیراندازی المپیاد آینده سازان تهران در مجموعه ورزشی انقلاب
برگزاری مسابقات تیراندازی المپیاد آینده‌سازان تهران در مجموعه ورزشی انقلاب

 صبح روز شنبه 25 شهریورماه مسابقات تیراندازی المپیاد آینده سازان تهران در رده سنی نوجوانان (زیر  19 سال) دختر در دو رشته تفنگ و تپانچه در بخش‌های تیمی و انفرادی به میزبانی باشگاه تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار گردید.

در بخش تیمی این مسابقات شش تیم از حوزه‌های شمال غرب،شمال شرق،جنوب غرب و جنوب شرق، شهرری و شمیرانات شرکت داشتند که تیم حوزه ی شمیرانات (باشگاه تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب) در رشته تفنگ با رکورد 860 و تپانچه با رکورد 702به مربیگری خانم احمدی توانست مقام اول را کسب کند.

در بخش انفرادی رشته تفنگ خانم‌ها فائزه رجبی، درسا فدایی و مبینا شیخ الاسلام به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته تپانچه نیز خانم‌ها سونیا جابری به مقام اول، ریحانه ابیانی مقام دوم ورومینا وفاداربه مقام سوم دست پیدا کردند .

گقتنی است در انتها، مراسم اهدای احکام قهرمانی و مدال با حضور  خسروانی دبیر هیات تیراندازی استان تهران و مقدم معاون هیات ورزش و جوانان استان تهران برگزار گردید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه تیراندازی انقلاب

این مجموعه شامل 9 خط تیر اندازی اهداف ثابت و 4 خط Falling Target می باشد.در این مجموعه آموزش تیر اندازی با تپانچه و تفنگ بادی از مبتدی تاپیشرفته انجام میپذیرد.و همچنین دارای کمیته استعداد یابی می باشد که زیر نظر مربیان و قهرمانان ملی این رشته فعالیت می کند. این باشگاه شامل فروشگاه وسایل تیراندازی و همچنین کافی شاپ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | باشگاه‌ها