اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312124230043

به همت پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی:

نشست تخصصی «ارزیابی کیفیت اطلاعات در وب‌سایت‌های خبری» برگزار شد

کد: 139312124230043

http://bit.ly/17NpWqE

، تهران , (اخبار رسمی): نشست تخصصی «ارزیابی کیفیت اطلاعات در وب‌سایت‌های خبری» با تاکید بر «نظام‌ها، شیوه‌ها و معیارهای مشخصات ارزیابی وب‌سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های برخط از دید کیفیت اطلاعات»، با حضور مدیران و کارشناسان رسانه‌ها، توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی نشست تخصصی «نظام‌ها، شیوه‌ها و معیارهای مشخصات ارزیابی وب‌سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های برخط از دید کیفیت اطلاعات» با حضور مدیران و کارشناسان پژوهشی و فنی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری در روز چهارشنبه ششم اسفندماه سال جاری در این پژوهشکده برگزار شد.

در ابتدای این نشست تخصصی آقای مهندس حبیب‌اله اصغری رئیس پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی در خصوص اهمیت و جایگاه پژوهش‌های فناوری اطلاعات در حوزه‌ی رسانه‌های برخط سخنانی را ایراد نمودند.

سپس آقای دکتر محمدجواد کارگر عضو هیأت علمی دانشگاه علم و فرهنگ، به بیان معرفی کیفیت اطلاعات در وب پرداختند و سخنانی نیز در خصوص روش‌های ارزیابی و کاوش در وب‌سایت‌ها ایراد نمودند.

در ادامه دستاوردهای میانی یک طرح پژوهشی کاربردی در حوزه ارزیابی وب‌سایت‌های خبری فارسی با مطالعه‌ موردی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) توسط خانم مهندس رویا حسنیان اصفهانی برای حضار ارائه شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی

هسته اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی از سال 1372 و با ایجاد گروه پژوهشی مخابرات شکل گرفت و به تدریج و طی سالهای بعد با توسعه فعالیتهای تحقیقاتی این مجموعه و تشکیل دو گروه پژوهشی جدید با نامهای «دیجیتال» و «توسعه مدلهای کسب و کار فناوری اطلاعات» زمینه شکل گیری رسمی این پژوهشکده فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]