اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312164330150

مدیرعامل یک شرکت بازرگانی مطرح کرد:

ارزش خرید اکثر کالاهای وارداتی با سابقه گمرک آن کالا تناسب ندارد

کد: 139312164330150

http://bit.ly/1Ge6Hpa

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت بازرگانی نگین کوثر ارزش خرید اکثر کالاهای وارداتی با سابقه گمرک آن کالا را نامتناسب دانست و افزود: این مساله موجب شده علاوه بر متضرر شدن واردکنندگان، اکثر کالاها با اسناد رسمی به گمرک نروند.

ارزش خرید اکثر کالاهای وارداتی با سابقه گمرک آن کالا تناسب ندارد

متاسفانه راهنمایی و اطلاع رسانی درست و کامل برای واردکنندگان تازه وارد کالا در گمرک ها وجود ندارد

سیامک یزدانیان مدیرعامل شرکت بازگانی نگین کوثر ضمن انتقاد از شرایط فعلی گمرک اظهار داشت: متاسفانه راهنمایی و اطلاع رسانی درست، دقیق و کاملی برای واردکنندگان تازه وارد در گمرک ها وجود ندارد که این مساله موجب سواستفاده عده ای از سودجویان و فرصت طلبان شده است.

وی نبود نظارت دقیق را عامل رشد قارچگونه این افراد دانست و افزود: مشکل دیگر عدم تناسب ارزش خرید اکثر کالاهای وارداتی با سابقه گمرک آن کالا است که علاوه بر متضرر شدن واردکنندگان موجب شده است اکثر کالاها با اسناد رسمی به گمرک نروند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی نگین کوثر با بیان اینکه برای گمرک قیمت خرید کالای شما اهمیتی ندارد تشریح کرد: گمرک به ازای هر بار ارزشی را اختصاص می دهد که بر اساس سوابق آن کالا و نظر کارشناسانش تأیین شده است. اگر بیشتر از قیمت اعلامی از سوی واردکننده باشد، علاوه بر ما به التفاوت مبلغی را به عنوان جریمه اخذ میکند.

یزدانیان ادامه داد: اگر نظر گمرک کمتر از قیمت اظهار شده از سوی وارد کننده باشد آنگاه واردکننده بیش آنچه که باید، گمرکی پرداخته است.

وی در پایان گفت: واردات کالا اگر از روی اصول باشدسود آور است اما متاسفانه در شرایط فعلی گمرک واردات اصولی اتفاق نمی افتد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازرگانی نگین کوثر

انجام کلیه تشریفات گمرکی مربوط به واردات کالا از مرحله ثبت سفارش تا ترخیص در کلیه گمرکات کشور ثبت سفارش بازرگانی در کمترین زمان مشاوره رایگان درخصوص امور گمرکی اخذ مجوزها و تاییدیه های لازم ترانزیت و حمل و نقل کالا مشاوره رایگان در حوزه بازرگانی خارجی بازرسی کالای خریداری شده حین تولید / پیش از بارگیری و حمل بازدید از نمایشگاه های خارجی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار