اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312164360122

نقاشی سه بعدی دیجیتالی دوست صاحبان مشاغل

کد: 139312164360122

http://bit.ly/1AapjPB

، نیشابور , (اخبار رسمی): نقاشی سه بعدی خیابانی سبک جدیدی از تبلیغات محیطی است که معمولا در کشورهای اروپایی بر روی سطوح خیابان ها و پیاده روها و توسط نقاشان ماهر به صورت دستی و با رنگهای خاص کشیده می شود و وسیله ای مناسب برای جلب توجه مشتریان و مخاطبان است

نقاشی سه بعدی از یک نقطه به صورت سه بعدی دیده می شود در فعالیت های تبلیغاتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرند

به گزارش روابط عمومی گروه تبلیغاتی پویا نگاه، پس از تحقیق و بررسی فراوان،این مجموعه طراحی و تولید دیجیتالی نقاشی های سه بعدی را آغاز کرده است.

نقاشی سه بعدی خیابانی سبک جدیدی از تبلیغات محیطی است که معمولا در کشورهای اروپایی بر روی سطوح خیابان ها و پیاده روها و توسط نقاشان ماهر کشیده می شود. این تصاویر که فقط از یک نقطه به صورت سه بعدی دیده می شود، در فعالیت های تبلیغاتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. در شیوه معمول، این نوع نقاشی ها به صورت دستی و با رنگهای خاص بر روی زمین کشیده می شود اما در گروه تبلیغاتی پویا نگاه که امکان طراحی و اجرای پروژه نقاشی دیجیتال سه بعدی در استان خوزستان را فراهم کرده است  بر خلاف روش های رایج از نرم افزارهای گرافیکی برای طراحی استفاده می شود.

صاحبان مشاغل ، شرکتها و ... می توانند از این شیوه نوین تبلیغاتی در نمایشگاه ها و فضاهای باز برای جلب توجه بازدید کنندگان استفاده کنند.

علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی گروه تبلیغاتی پویا نگاه به نشانی www.pnegah.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.pnegah.ir
وبسایت رسمی گروه تبلیغاتی پویا نگاه
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی