اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312164370296

مرحله نهایی مسابقه عکاسی سلفی مایکت آغاز شد

کد: 139312164370296

http://bit.ly/1DXLXvB

، تهران , (اخبار رسمی): مرحله دوم و نهایی مسابقه عکاسی سلفی مایکت و زومیت از 16 اسفند آغاز و تا جمعه 22 ام ادامه دارد.

مرحله نهایی مسابقه عکاسی سلفی مایکت آغاز شد

به برگزیدگان این مسابقه یک دستگاه پهپاد کوآد کوپتر و چند پکیج عکاسی سلفی اهدا می‌شود

به گزارش روابط عمومی سایت - نرم افزار مایکت (myket) مرحله دوم و نهایی مسابقه عکاسی سلفی مایکت و زومیت از روز شنبه 16 اسفندماه آغاز شد. علاقه مندان می‌توانند در این مرحله از مسابقه که تا روز جمعه 22 اسفند در جریان است، از طریق سایت مایکت عکس های مورد علاقه خود در میان 50 عکس برگزیده شده دیده و از طریق لینک شبکه های اجتماعی اینستاگرام و لنزور مسابقه سلفی مایکت، به عکس های مورد علاقه خود رای بدهند. به برگزیدگان این مسابقه یک دستگاه پهپاد کوآد کوپتر و چند پکیج عکاسی سلفی اهدا می‌شود.

 سایت - نرم افزار مایکت (myket) یک نرم افزار موبایل عرضه و فروش نرم افزار تحت پلتفرم اندروید است که علاوه بر حرکت در فضای نرم افزاری کشور، با حضور فعال در رسانه ملی به دنبال ارتقا سطح فرهنگی مخاطبان خود است. این مجموعه در جهت رشد صنعت برنامه نویسی کشور اقدام به حمایت های ویژه از برنامه نویسان جوان کرده است.

به روز رسانی آخر این نرم افزار 10 روز پیش و به مناسبت فرارسیدن سال جدید اتفاق افتاد اما مدیران مجموعه خبر از یک به روز رسانی کامل در سال 94 داده اند. 

علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.myket.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مایکت

مایکت محیطی رو فراهم کرده تا برنامه سازهای ایرانی بتونن با خیال راحت تو یک بستر مطمئن برنامه هاشون رو ارائه بدن. شما با خریدن برنامه ها هم از توسعه دهنده های ایرانی حمایت می کنید هم به ما برای خدمت رسانی بهتر دلگرمی می دین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.myket.ir
آدرس وبسایت مایکت