اطلاعات تماس
  • 884*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312214510344

بخش جدید سایت Treep رونمایی شد

با استفاده از "برنامه ریزی سفر" تور منحصر به خودتان را طراحی کنید

کد: 139312214510344

https://goo.gl/XK9RHo

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر سایت Treep خبر داد: بخش "برنامه ریزی سفر" وبسایت برای مدیریت تورهای شخصی راه اندازی شده است تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند.

وب سایت گردشگری treep.ir، وب سایت تریپ، برنامه ریزی سفر، معرفی شهرهای ایران

دستیابی به اطلاعات 90 درصد شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر است

به گزارش روابط عمومی وبسایت Treep حمیده آخوندان مدیر سایت از آغاز فعالیت بخش جدید این وبسایت با عنوان "برنامه ریزی سفر" خبر داد و اظهار داشت: این بخش از وبسایت فعالیت آزمایشی خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرده که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی صمیمی در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات 80 درصد شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کسب تندیس برترین وب سایت گردشگری در هفتمین جشنواره وب ایران به دلیل اهتمام بر بهبود الگوی سفر و ارائه بانک اطلاعاتی جامع برای رونق گردشگری در ایران و دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری همه بخشی از دستاوردهای وبسایت Treep در این مدت بوده است.

آخوندان با تاکید بر اهمیت مسئولیت های اجتماعی و محیط زیست خصوصا در حوزه گردشگری و تأثیر آن بر توسعه پایدار گفت: از آنجایی که حفاظت از محیط زیست دغدغه ای همگانی در دنیای امروز است، در این راستا در تلاشیم کاربران خود را پیش از سفر با آموزش های گردشگری پایدار و احترام به فرهنگ جوامع محلی آشنا کنیم.

مدیر سایت Treep در پایان خبر از راه اندازی وبلاگ Treep داد و افزود: این وبلاگ برای انتشار مطالب کاربردی در سفر و مطالبی است که در راستای تکمیل محتوی وب سایت می باشد.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت Treep.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ (treep)

این سایت با توجه به نیازهای موجود در جامعه برآن شد تا خانواده گردشگر ایرانی را گردهم آورده و بستری فراهم آورد تا کاربران با ساخت آلبوم سفرشخصی و به اشتراک گذاری آن برای اعضاء یا با افزودن اطلاعات مکان های مختلف راهنمایی شوند برای افرادی که به دنبال ایده های نو و مکان های ناشناخته برای سفر هستند.

اطلاعات تماس
  • 884*****
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://Treep.ir
نشانی وبسایت Treep
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی