اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312214540345

مشخصات کامل محصولات hp وEpson در اچ پی نامه و کاتالوگ اپسون به زبان فارسی منتشر شد

کد: 139312214540345

https://goo.gl/oo577Q

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پارس ایراکام نماینده خدمات شرکت ماشین های اداری جهان گستر اهتمام به گردآوری، چاپ و نشر کاتالوگ جامع از محصولات اچ پی و اپسون با نام های اچ پی نامه و کاتالوگ اپسون به زبان فارسی سلیس کرده است.

مرجع اطلاعاتی منسجم و حاوی مشخصات کامل محصولات روز اچ پی و اپسون (پرینتر، اسکنر، پلاتر و نوت بوک)

تعدد محصولات خارجی در بازار ماشین های اداری باعث سردرگمی مشتریان در انتخاب محصولی مناسب شده بود

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس ایراکام، تعدد محصولات خارجی  در بازار ماشین های اداری باعث سردرگمی مشتریان در انتخاب محصولی مناسب شده بود لذا نیاز مبرم به وجود یک راهنما کامل و جامع از مشخصات کالاهای این رده احساس می‌شد.

از این رو شرکت پارس ایراکام نماینده خدمات شرکت ماشین های اداری جهان گستر اهتمام به گردآوری، چاپ و نشر کاتالوگ جامع از محصولات اچ پی و اپسون به زبان فارسی سلیس کرده است تا خریداران بتوانند اطلاعات کاملی از محصولات این دو برند مطرح بازار را در کاتالوگ هایی مجزا با نام اچ پی نامه و کاتالوگ اپسون در اختیار داشته باشند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ می‌توانند به وبسایت شرکت پارس ایراکام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گارانتی ایراکام

مجموعه پارس ایراکام گارانتی، تعمیرات و خدمات پس از فروش انواع نوت بوک، ماشین های اداری و محصولات حرفه ای چاپ عکس را عهده دار می باشد. مجموعه پارس ایراکام که پیش از این با پشتیبانی صرف از برند «اچ پی» و با گارانتی «مای اچ پی» در بازار شناخته شده بود؛ اکنون با این پشتوانه و با پیاده سازی سامانه ای منظم و مدرن جهت تسریع و بهبود عملکرد، ارائه دهنده گارانتی ایراکام میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://iracom.ir/
وبسایت شرکت پارس ایراکام