اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401194740305

سفر استانی رکاب زنان سرتاسر کشور به مناسبت روزجهانی خلیج فارس

کد: 139401194740305

http://bit.ly/1PiMj8T

، تهران , (اخبار رسمی): طراح گروه انسان‌های سبز خبر از برگزاری اولین دوره سالانه تور ملی دوچرخه سواری اقوام ایرانی به مناسبت روز خلیج فارس داد و گفت: این رکاب زنان سفر خود را نیمه دوم فروردین 94 آغاز و 10 اردیبهشت ماه در شهر بوشهر به پایان می‌رسانند.

سفر استانی رکاب زنان سرتاسر کشور به مناسبت روزجهانی خلیج فارس

با حمایت سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی، رکاب زنان در هر شهر مسیر، یک درخت جهت ترویج فرهنگ بهروری صحیح از منابع ملی می‌کارند

به گزارش روابط عمومی گروه انسان‌های سبز، سید مسعود طبابایی جانباز 50 درصد ارتش، طراح و سرگروه مجموعه خبر از برگزاری اولین دوره سالانه تور ملی دوچرخه سواری اقوام ایرانی داد و اظهار داشت: این تور نیمه دوم فروردین 94 از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، مازندران، کردستان، خراسان رضوی، البرز  و فارس آغاز می‌شود.

وی استان بوشهر را به عنوان مقصد تور معرفی کرد و ادامه داد: طبق برنامه همه رکاب زنان گروه، دهم اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی خلیج فارس سفرشان را در بوشهر به پایان می‌رسانند.

طراح گروه انسان‌های سبز پیام این تور را "بحران آب و محیط زیست جدیست، اهدا خون و اهدا عضو تبلور انسانیت" اعلام کرد و افزود: رکاب زنان پس از شرکت در جشن ملی روز خلیج فارس، جهت حضور در همایش‌های فردوسی و خیام، مسیر اردبیل تا توس و نیشابور را رکاب می‌زنند.

طباطبایی در ادامه خبر داد: با حمایت سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی، رکاب زنان در هر شهر مسیر، یک درخت جهت ترویج فرهنگ بهروری صحیح از منابع ملی می‌کارند.

وی ضمن اشاره به عبور از 51 استان در دور اول سفرهای استانی، تصریح کرد: گروه انسان‌های سبز از سال 1382 با هدف حمایت از صلح، محیط زیست و فعالیت‌های انسان دوستانه آغاز به کار کرد.

طراح گروه انسان‌های سبز در پایان به همکاری گروه با سازمان‌های انتقال خون، محیط زیست و آب و فاضلاب اشاره و افزود: اهدای خون، اهدای عضو، بحران آب، حفظ محیط زیست از جمله شعارهایی هستند که این گروه برای تحقق آن برنامه های خود را از قبیل پیاده روی تا قم، کربلا، مشهد، ترکیه و ... انجام داده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های گروه می‌توانند به وبسایت مجموعه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه انسانهای سبز

طرح کمربند صلح جهانی (یادواره لاله های گمنام ایران زمین) با هدف ایرانگردی و جهانگردی با پای پیاده و دوچرخه در اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنک، کشتار انسانهای بیگناه و اعتیاد با پیام عشق، صلح و عدالت برای زندگی را آغاز نمود و سرگروه طی سالها تلاش بی وقفه توانست کلیه مجوزهای لازم جهت اجرای این حرکت فرا ملی را از نهادها و سازمانها دریافت نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://gpg.ir
آدرس وبسایت گروه انسان‌های سبز