اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401204760366

طی کردن مسیر مناسب یادگیری با تکیه بر هر چهار مهارت زبان انگلیسی

کد: 139401204760366

https://goo.gl/16WRcY

، تهران , (اخبار رسمی): مجله آموزش زبان نارنجا با هدف کاهش هزینه های مادی و زمان در فرایند یادگیری زبان آغاز به کار کرد. این مجله با تکیه بر چهار مهارت زبان و جمع آوری منابع مفید و جذاب که هر فرد خارجی به صورت روزمره با آن ها سروکار دارد همراه با آموزش لغات و ترجمه متن، به دنبال آن است که نیاز زبان آموزان فارسی زبان را برآورده کند.

طی کردن مسیر مناسب یادگیری با تکیه بر هر چهار مهارت زبان

هزینه هر مجله بسیار کمتر از هزینه یک جلسه کلاس آموزشی زبان است، در حالی که با مطالعه این مجلات؛ با کلمات، اصطلاحات و عباراتی روبرو می شوید که در زندگی روزمره بسیار با آنها سروکار خواهید داشت

به گزارش روابط عمومی مجله آموزش انگلیسی نارنجا، هدف این مجله جمع آوری منابع مختلف آموزش زبان است که هر فرد برای تجربه زندگی در کشور خارجی، سفر به کشورهای دیگر، استفاده از منابع بی شمار آموزشی و سرگرمی موجود در اینترنت، مجله ها، روزنامه ها، سایت های خارجی، فیلم و سریال، اپلیکیشن های موبایل، تلفن های همراه هوشمند، رادیو، برنامه های تلویزیونی، ترانه ها، رمان و داستان، لطیفه و چیستان، مطالعه کتب علمی، شعر و اطلاعات عمومی و….. به آن ها نیاز دارد.

هر مجله فرد را با منابع بسیار متنوعی روبرو می‌کند که علاوه بر سرگرم کننده بودن، در کنار فعالیت های مختلف روزمره به یادگیری موثر زبان های خارجی بپردازد. آشنایی با لغات و گرامر و ترجمه مطالب به زبان آموز کمک می کند تا با ساختار جملات آشنا شود و دانسته های قبلی خود را مرور کرده و از آن ها به صورت کاملا عملی استفاده کند. 

هزینه هر مجله بسیار کمتر از هزینه یک جلسه کلاس آموزشی زبان است، در حالی که با مطالعه این مجلات؛ با کلمات، اصطلاحات و عباراتی روبرو می شوید که در زندگی روزمره بسیار با آنها سروکار خواهید داشت.

همه افراد روزانه با نرم افزارها، سیستم عامل ها، وبسایت ها، بازی ها، کتاب ها، ترانه ها، فیلم و سریال هایی سروکار دارند که به زبان انگلیسی است. مجله آموزش زبان نارنجا به دنبال آن است که روشی ساده برای یادگیری زبان در اختیار زبان آموزان قرار دهد. تاکید آموزش در این مجله بر روی هر چهار مهارت اصلی زبان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله آموزش انگلیسی نارنجا

گروه آموزشی زبان های خارجی نارنجا با هدف آموزش زبان های خارجی با ایده ای جدید و شیوه ای موثر و با هدف کاهش هزینه ها و حذف زمان های اضافی در فرایند یادگیری زبان و با شعار یادگیری زبان برای هر ایرانی با هر سطحی و بدون محدودیت سنی فعالیت خود را آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش