کد: 139401234850114

دهکده اجتماعی در مسیردهکده جهانی

نسخه انگلیسی و فرانسوی راهکار تحقیقاتی دهکده اجتماعی عرضه شد

کد: 139401234850114

https://goo.gl/bxRaKw

، تهران , (اخبار رسمی): راهکار تحقیقاتی گروه تحلیل شبکه اجتماعی با نام «دهکده اجتماعی» برای سنجش سرمایه اجتماعی مجازی با همکاری موسسه فرانسوی تلکام بریتانی به زبان‌های فرانسوی و انگلیسی ارائه و به بازار عرضه شد.

همزمان با رونمایی از نسخه انگلیسی و فرانسوی راهکار دهکده اجتماعی، فیلم آموزشی نحوه کار و امکاناتی که این سرویس در اختیار کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گذارد نیز در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی گروه تحلیل شبکه اجتماعی؛ اندکی پس از آغاز به کار دهکده اجتماعی، به تازگی نسخه‌های انگلیسی و فرانسوی این سرویس با همکاری موسسه ای  وابسته به دانشگاه تلکام بریتانی در فرانسه، ارائه شد.

دهکده اجتماعی نام راهکار تحقیقاتی جدید تولید شده توسط گروه تحلیل شبکه اجتماعی است که به کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی امکان آشنایی میزان سرمایه اجتماعی‌ مجازی شان و مرتبط‌ترین دوستان‌‌شان را می‌دهد.

همچنین قابل ذکر است که مقالات نگارش یافته بر اساس مبانی علمی بهره گرفته شده در این راهکار و شیوه‌ سنجش سرمایه اجتماعی مجازی از طریق آن برای ارائه حضوری در سی و پنجمین دوره همایش سان بلت ، مهمترین رخداد بین المللی در زمینه تحلیل شبکه اجتماعی، پذیرفته شده است؛ این رویداد معتبر و مهم علمی در برایتون انگلیس برگزار خواهد شد. طرح تحقیقی مبنای شکل گیری این راهکار نیز برای معرفی در هشتمین دوره‌ تابستانی تحلیل شبکه‌های شخصی دانشگاه بارسلونا اسپانیا پذیرفته شده است.

گروه تحلیل شبکه اجتماعی امید دارد استقبال مجامع بین المللی از این راهکار، منجر به جذب بیشتر کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی شود تا بتواند گام‌های آتی در زمینه گسترش این راهکار تحقیقاتی را هر چه سریع‌تر طی کند و به خدمتی مناسب جهت سنجش سرمایه اجتماعی دست یابد که کاربران را به کسب شناختی بیشتر از وضع فعلی فعالیت آنان در شبکه‌های اجتماعی مجازی توانا سازد.‎


علاقه مندان میتوانند نسخه انگلیسی و فرانسوی راهکار دهکده اجتماعی را از لینک‌های زیر دانلود کرده و همچنین ویدئوی فارسی و انگلیسی تهیه شده از نحوه کار این راهکار و امکاناتی که در اختیار کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گذارد، مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تحلیل شبکه اجتماعی

رویکرد اصلی گروه و سایت تحلیل شبکه اجتماعی بررسی علمی و موشکافانه شبکه‌های اجتماعی واقعی و مجازی با استفاده از روش‌های به روز علمی و به خصوص روش تحلیل شبکه اجتماعی می‌باشد. با توجه به اینکه این وب‌سایت به هیچ ارگان و سازمان دولتی و غیردولتی وابسته نمی‌باشد، لذا هدف اصلی آن بررسی علمی پدیده‌های اجتماعی با رویکرد نظری و روش تحلیل شبکه اجتماعی و تعاملات میان محققان حول این موضوعات می‌باشد.

لینکهای مرتبط:
http://en.socialvillage.me/
نسخه انگلیسی دهکده اجتماعی
http://fr.socialvillage.me/
نسخه فرانسوی دهکده اجتماعی
http://www.youtube.com/watch?v=vDwABjxN-xE
ویدئوی فارسی آموزش دهکده اجتماعی
http://www.youtube.com/watch?v=VoI8-0-l4Zo
ودئوی انگلیسی آموزش دهکده اجتماعی