اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139403255590489

ارسال رایگان محصولات فروشگاه لوتوس به مناسبت ماه رمضان

کد: 139403255590489

https://goo.gl/XUdVmv

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی لوتوس به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان محصولات خود شامل تلفن همراه ،لپ تاپ، تبلت، دوربین و لوازم جانبی را به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می‌کند.

کالاهای فروشگاه لوتوس به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می شود

کالا سفارش داده شده از فروشگاه اینترنتی لوتوس بسته به فاصله شهر از پایتخت نهایتا در 2 تا 3 روز کاری به دست مشتری می‌رسد

به گزارش روابط عمومی شرکت لوتوس، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محصولات فروشگاه اینترنتی شرکت شامل تلفن همراه ،لپ تاپ، تبلت ، دوربین و لوازم جانبی به صورت رایگان برای مشتریان سراسر ارسال می‌شود.

محمدحسن محمدی مدیر شرکت لوتوس ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ارسال رایگان محصولات به معنی زمان طولانی در ارسال و تحویل کالا به مشتری نیست و تلاش می‌شود محصولات در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، به دست متقاضی برسد.

وی در ادامه به تشریح هدف از این کار پرداخت و گفت: هدف اصلی از ارسال رایگان کالاها کاهش هزینه های خرید و افزایش رفاه و رضایت مشتریان است.

مدیر شرکت لوتوس در مورد زمان انتظار مشتری برای دریافت کالای خود در این طرح اینگونه توضیح داد: محصولات با توجه به فاصله شهر از پایتخت نهایتا در 2 تا 3 روز کاری پس سفارش کالا از فروشگاه اینترنتی لوتوس به دست مشتری می‌رسد.

محمدی افزود: مشتریان تهرانی در صورت تمایل می توانند کالای خود را در همان روز سفارس، درب منزل تحویل بگیرند.

شایان ذکر است مجموعه لوتوس از سال 1372 با هدف واردات و عرضه تکنولوژی رایانه و قطعات مرتبط با آن به صورت مستقیم و بدون واسطه آغاز به کار کرد .

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت فروشگاه اینترنتی لوتوس به نشانی www.lotuslaptop.com مراجعه کنند و یا جهت ارتباط با کارشناسان از طریق شماره تماس 88851838-021 و رایانامه: [email protected] اقدام فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوتوس

مجموعه لوتوس از سال 1372 با هدف واردات و عرضه تکنولوژی رایانه و قطعات مرتبط با آن به صورت مستقیم و بدون واسطه آغاز به کار کرد . این شرکت متشکل از متخصصین صنایع کامپیوتر ، IT و مدیریت از دانشگاه های معتبر که در سطوح مختلف تحصیل نموده اند و دارای سوابق اجرایی و تجربه کافی و روحیه قوی برای انجام کارهای گروهی میباشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | حراج و تخفیف