اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139403265600490

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد:

ایده‌های جوانان باید منطبق بر نیازها و نگرانی‌های مدیران باشد

کد: 139403265600490

https://goo.gl/5E91pr

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد اظهار داشت: ایده‌ها باید منطبق بر نیازها و نگرانی‌هایی باشد که یک مدیر در مجموعه خودش احساس می کند تا به راحتی بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

ایده‌های جوانان باید منطبق بر نیازها و نگرانی‌های مدیران باشد

انتقال تجربیات چندین ساله مدیران ارشد شهرداری می‌تواند برای جوانان تحصیلکرده و علاقمند به مدیریت شهری، بسیار راهگشا و مفید باشد

به گزارش روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، احمدرضا سلامی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد، در بازدید از این گروه ضمن تبریک هفته جوان و تشکر از تلاش‌های جوانانی که در مجموعه شهرداری زحمات بسیاری متحمل می‌شوند، اظهار داشت: یکی از مطالبات مدیران تبدیل شدن خروجی تمامی فعالیت‌ها و تراوش‌های فکری مختلف انجام شده به یک پروژه کاملا مشخص است تا بتواند نتیجه و هدفی را دنبال کند.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد محلی برای طرح دغدغه‌های مدیران در سامانه ایده شهر تشریح کرد: ایده‌ها باید منطبق بر نیازها و نگرانی‌هایی باشد که یک مدیر در مجموعه خودش احساس می‌کند، تا به راحتی بتواند آن‌را به خدمت گرفته و از این همه ظرفیت به شکل قابل قبولی استفاده کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: اگر مدیران به هر دلیلی در این سامانه دغدغه‌هایشان را مطرح نکردند، شما باید با استفاده از ظرفیت جوانی خود از جوانان بخواهید به مدیران مراجعه کرده و رودررو مسایل را پیگیری کنند.

در ادامه هادی قاسم‌پور رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد نیز با تاکید بر اینکه در حال حاضر در زمینه فضای سبز و پارک‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، افزود: تنفس‌گاه‌ها، تفرجگاه‌ها و شریان حیاتی تنفسی مردم وابسته به حفظ فضای سبز و توسعه فضای سبز و پارک‌ها است.

قاسم‌پور با بیان اینکه در حال حاضر اهتمام کاملی در زمینه حفظ فضای سبز در مشهد وجود دارد، اضافه کرد: یکی از محورهای اصلی شهردار توسعه فضای سبز است و این اهمیت موضوع را دوچندان می‌کند.

وی با اشاره به دستور شهردار در خصوص تشکیل کارگروه‌های ستادی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با همکاری سازمان پارک‌ها، اساتید دانشگاه و همت مشاوران جوان، با تشکیل کارگروه توسعه فضای سبز در زمینه حل مسایل و مشکلات محیط زیست و فضای سبز و...گام‌های مثبتی برداریم.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در پایان نیز از برگزاری جلسات انتقال تجربیات مدیران به جوانان خبر داد و افزود: انتقال تجربیات چندین ساله مدیران ارشد شهرداری می‌تواند برای جوانان تحصیلکرده و علاقمند به مدیریت شهری، بسیار راهگشا و مفید باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوران جوان

در مهر ماه 1386 با هدف استفاده و بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل شهروندان جوان در راستای کمک به حل مسایل شهر و شهرداری تاسیس شد..پس از تلاش مستمر مرامنامه گروه تصویب و به تمامی حوزه های شهرداری ابلاغ شد. به موجب این ابلاغ برای تمامی شهرداران مناطق، معاونین و مدیران عامل سازمان ها مشاور جوان معرفی شد و با تکمیل تدریجی کادر گروه، برنامه ها و طرح ها در راستای اهداف مرامنامه برنامه ریزی و اجرا گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه