کد: 139403275630474

بازارهای اینترنتی نماد همراهی مدرنیته و سنت

کد: 139403275630474

http://bit.ly/1ItBwSU

، تهران , (اخبار رسمی): بازارهای اینترنتی پلی بین فروشندگان و خریداران و بستری برای همراهی فروشندگان سنتی کالا در کنار صاحبان کسب و کارهای آنلاین جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان هستند.

موزاندو؛ نزدیک‌ترین راه به بازار

کاهش هزینه حمل، رفع مشکل تردد در شهرهای بزرگ و عدم امکان دسترسی به بازارهایی با تنوع بالای محصولات، از جمله دلایلی است که این روزها باعث استقبال مردم از خرید آنلاین شده است

به گزارش روابط عمومی بازار اینترنتی موزاندو، در همین لحظه، صدها میلیون کالای نو و دست دوم در eBay؛ بزرگترین بازار اینترنتی دنیا خرید و فروش می‌شود. هر روز نزدیک به 36 میلیون کالا برای فروش در این سایت قرار می‌گیرد و در هر ثانیه 2457 دلار کالا در فروشگاه‌های آنلاین این سایت مبادله می‌شود.

در سال 1995، پیر امیدیار دانشجوی ایرانی مقیم آمریکا، یک نشانگر لیزری شکسته را برای فروش در وب‌سایت خود قرار داد. او هرگز تصور نمی‌کرد تنها در عرض چند سال، صاحب بزرگ‌ترین بازار‌ اینترنتی دنیا با بیش از 30 هزار کارمند و 150 میلیون کاربر شود.

کاهش هزینه حمل، رفع مشکل تردد در شهرهای بزرگ و عدم امکان دسترسی به بازارهایی با تنوع بالای محصولات، از جمله دلایلی است که این روزها باعث استقبال مردم از خرید آنلاین شده است.

پس از تصویب قوانین تجارت الکترونیک در ایران، شرکت‌های زیادی درصدد راه‌اندازی بازارهای اینترنتی بودند،‌ اما اکثرا به دلایل متعدد از جمله نداشتن تجربه کافی، عدم شناخت بازار مصرف‌کننده و نبود سرمایه کافی موفق به این کار نشدند.

بازار اینترنتی موزاندو با سرمایه‌گذاری شرکت MTN در بهار سال 1393 با شعار آزادی در خرید و فروش تاسیس و راه‌اندازی شده است، این مجموعه سعی کرده با جذب فروشندگان سنتی و صاحبان فروشگاه‌های آنلاین در سراسر ایران، بستر مناسبی را در 13 دسته‌بندی برای فروش کالا فراهم آورده است.  کالاهایی مانند پوشاک، موبایل و تبلت، لوازم آرایشی و بهداشتی و... را در این بازار به فروش می‌رسند.

موزاندو از همان شیوه eBay در خرید و فروش آنلاین پیروی می‌کند، برخلاف فروشگاه‌های اینترنتی همچون Amazon، «بازار اینترنتی» با میلیون‌ها فروشنده بزرگ و کوچک مستقل سر و کار دارد. بازارهای اینترنتی پلی برای ارتباط مستقیم میان فروشندگان و خریداران کشور و انجام معاملات در حوزه تجارت الکترونیک است. در موزاندو خریداران می‌توانند اجناس پسند شده خود را با قیمت مطلوبشان پیدا کرده و از فروشنده‌ مورد نظرشان حتی در دورترین نقطه ایران خریداری کنند.

همچنین موزاندو به فروشندگان خود کمک می‌کند بدون هزینه اضافی، کالاهای نو و یا دست دوم خود را در سایت قرار داده و آن را در بازار اینترنتی موزاندو به مشتری‌ها ارائه کنند.

علاقه مندان می‌توانند جهت آشنایی بیشتر به وبسایت بازار اینترنتی موزاندو به نشانی www.mozando.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار اینترنتی موزاندو

موزاندو؛ بازار بزرگ خرید و فروش آنلاین ایران،‌ بستری مناسب برای ارتباط بین خریدار و فروشنده است.

لینک مرتبط:
http://www.mozando.com
بازار اینترنتی موزاندو
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار