اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394041525882518

استانبول میزبان همایش بین المللی نوآوری و تحقیق درهنر و علوم انسانی

کد: 1394041525882518

https://goo.gl/uCkpQ9

، بوشهر , (اخبار رسمی): همایش بین المللی نوآوری و تحقیق در هنر و علوم انسانی به همت موسسه دانش بنیان سفیران فرهنگی مبین و با حضور اساتیدی از سراسر جهان پنج شهریور 94 در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

به تکثر و تنوع آرا و نظریه ها در علوم انسانی باید احترام گذاشت.

تاکنون اساتیدی از دانشگاه‌های سوئد، ترکیه، هند، ایران، اسپانیا، آمریکا و مالزی جهت همکاری با دبیرخانه همایش اعلام آمدگی کرده و به صورت ارائه مقاله و سخنرانی در این همایش شرکت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی موسسه دانش بنیان سفیران فرهنگی مبین، این موسسه با همکاری جوامع علمی و دانشگاهی پنج شهریور 94 اقدام به برگزاری همایش بین المللی نوآوری و تحقیق درهنر و علوم انسانی به میزبانی شهر استانبول ترکیه کرده است.

سیمین حاجی احمدی مدیر علمی موسسه و مسئول دبیرخانه همایش هدف از برگزاری این همایش را معرفی آخرین نظریه‏‌ها و دستاوردهای علمی، تبادل دیدگاه‌ها، معرفی دستاوردها و تجربیات کاربردی و معرفی پژوهشگران و دانش پژوهان برتر دانست و اظهار داشت: با تضارب آرا و اندیشه و راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی باید به بومی سازی و اسلامی کردن علوم انسانی پرداخت.

حاجی احمدی ادامه داد: این مهم با ایجاد ساختارهای نوین آموزش و پژوهش با نگرش اسلامی و بومی، باید به عنوان یک مفهوم راهبردی در مراکز حوزوی و دانشگاهی در اولویت قرار گیرد.

وی برگزاری همایش بین المللی نوآوری و تحقیق درهنر و علوم انسانی  را در پاسخ به این نیاز دانست و تشریح کرد: از دیگر اهداف این همایش افزایش روزآمدی و کارآمدی در عرصه علوم انسانی و شناسایی دقیق، علمی و روشمند آخرین دستاوردهای علمی در جامعه دانشگاهی و حوزوی است.

مسئول دبیرخانه همایش با بیان اینکه تولید دانش و انتشار مقالات معتبر علوم انسانی در نشریات دارای نمایه های استنادی معتبر ISI, Scopus, isc  و اراده خدمات دانش بنیان به استادان و دانشجویان یکی از فعالیت های این دبیرخانه است، تصریح کرد: دبیرخانه همایش بین المللی نوآوری و تحقیق در هنر و علوم انسانی شرایطی را برای استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا فراهم آورده تا بتوانند رنکینگ علمی خود را در سامانه‌های علمی جهان ارتقا دهند.

 مدیر علمی موسسه سفیران فرهنگی مبین تعامل با استادان و دانشجویان دانشگاه‌های معتبر ایران و کشورهای دیگر جهان را از مهمترین دستاوردهای این همایش برای شرکت کنندگان دانست و افزود: پژوهشگران و محققان ایران و جهان میتوانند مقالات علمی و تحقیقات خود را تا 15 مردادماه از طریق سامانه دبیرخانه همایش  در حوزه‌های مختلف ادبیات، روانشناسی، معماری، دین، مدیریت، جغرافیا، اقتصاد، تاریخ، علوم سیاسی،فقه و حقوق، باستان شناسی، جامعه شناسی، فلسفه، هنر، زبان شناسی، تعلیم و تربیت برای شرکت در همایش ارسال کنند.

وی در پایان گفت: تاکنون اساتیدی از دانشگاه‌های سوئد، ترکیه، هند، ایران، اسپانیا، آمریکا و مالزی جهت همکاری با دبیرخانه همایش اعلام آمدگی کرده و به صورت ارائه مقاله و سخنرانی در این همایش شرکت می‌کنند.

شایان ذکر است موسسه سفیران فرهنگی مبین دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پروانه فعالیت موسسات فناور و دانش بنیان از پارک علم و فناوری خلیج فارس بوده و تاکنون موفق به برگزاری همایش‌های بین المللی متعددی در ایران و سایر کشورهای جهان شده است.

این موسسه بر اساس بند 1_4 سیاستهای کلی علم و فناوری نظام ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر تحول و ارتقاء علوم انسانی به ویژه تعمیق شناخت معارف دینی و مبانی انقلاب اسلامی با تقویت جایگاه و منزلت این علوم و جذب افراد مستعد و با انگیزه، اقدام به برگزاری همایش‌های علمی پژوهشی به خصوص در حوزه علوم انسانی می‌کند و فعالیت‌های خود را در راستای تقویت و گسترش گفتمان تولید علم و جنبش نرم‌افزاری در کشور طراحی و خدمات دانش بنیان خود را در راستای ارتقاء جایگاه جهانی کشور در علم و فناوری و تبدیل ایران به قطب علمی و فناوری جهان اسلام توسعه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبین

موسسه سفیران فرهنگی مبین دارای پروانه فعالیت موسسات فناوری از پارک علم و فناوری خلیج فارس، عضو انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری جهان (IASP)، با پنج سال سابقه حرفه ای در انجام پژوهش های کاربردی، آموزش های تخصصی، برگزاری همایش های علمی و .... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
http://worldconference.ir/
وبسایت همایش و ارسال مقالات
http://science1404.com/fa/
موسسه دانش بنیان سفیران فرهنگی مبین
رویدادمرتبط های:

| آخرین مهلت ارسال آثار و مقالات به همایش بین المللی نوآوری و تحقیق درهنر و علوم انسانی | برگزاری همایش بین المللی نوآوری و تحقیق درهنر و علوم انسانی در شهر استانبول