اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960321251482518

مهرماه برگزار می‌شود

آلمان میزبان همایش شرق شناسی، صلح و دیپلماسی فرهنگی

کد: 13960321251482518

https://goo.gl/YD6upM

، بوشهر , (اخبار رسمی): سومین همایش شرق شناسی همراه با بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب آلمان، با محوریت صلح عادلانه و دیپلماسی فرهنگی از 19 تا 23 مهرماه 1396 در فرانکفورت آلمان توسط دانشگاه عدالت و موسسه سفیران فرهنگی مبین و با همکاری استادان و دانشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

آلمان میزبان میزبان همایش شرق شناسی، صلح و دیپلماسی فرهنگی

کمیته علمی معتبر و هیات داوران بین‌المللی این همایش از سراسر جهان بررسی و پذیرش مقالات پژوهشگران را به عهده خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی موسسه سفیران فرهنگی مبین، این رویداد توسط دانشگاه عدالت و  موسسه فرهنگی مبین ایران در تاریخ 20 مهرماه 96 در آلمان برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان در کنفرانس به سه شکل حضوری، غیر حضوری و آنلاین امکان شرکت در این کنفرانس را خواهند یافت.

صدور گواهینامه معتبر بین‌المللی پذیرش مقاله، حضور و سخنرانی در همایش، امکان انتشار و نمایه‌سازی مقالات در ژورنال‌ها و وب‌سایت‌های معتبر داخلی و خارجی، دریافت بسته علمی، پذیرایی میان‌جلسه  و .... از دیگر قابلیت‌های شرکت در این همایش خواهد بود. همایش علاوه بر فراخوان مقالات، دارای سخنران‌های برجسته داخلی و خارجی، کمیته علمی معتبر و ساختار سازمانی بین‌المللی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به نشانی  http://worldconference.ir/adabiatfarsi3 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبین

موسسه سفیران فرهنگی مبین دارای پروانه فعالیت موسسات فناوری از پارک علم و فناوری خلیج فارس، عضو انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری جهان (IASP)، با پنج سال سابقه حرفه ای در انجام پژوهش های کاربردی، آموزش های تخصصی، برگزاری همایش های علمی و .... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]