اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960907269612518

دانشگاه ایروان ارمنستان میزبان برگزاری همایش بین المللی مدیریت واقتصاددانش بنیان

ضرورت بررسی اقتصاد دانش بنیان در توسعه پایدار روابط ایران،ارمنستان واوراسیا

کد: 13960907269612518

https://goo.gl/KVB5Y2

، بوشهر , (اخبار رسمی): باتوجه به ضرورت ارتباط موثر باجمهوری اسلامی ایران برگزاری کنفرانسی بین المللی اقتصاد،مدیریت دانش بنیان و توسعه پایدار در روابط ایران ،ارمنستان واوراسیا را باحضور استادان و اندیشمندان دانشگاه ها در تاریخ 29 و 30 ماه مارس 2018 میلادی در دانشگاه دولتی ایروان ارمنستان اقدام می گردد.

ضرورت بررسی اقتصاد دانش بنیان در توسعه پایدار روابط ایران،ارمنستان واوراسیا
ضرورت بررسی اقتصاد دانش بنیان در توسعه پایدار روابط ایران،ارمنستان واوراسیا

ریاست این همایش را پروفسور وارتان واسکانیان به عهده دارد و کمیته‌ی علمی متشکل از استادان دانشگاه‌های معتبر و هیات داوران بین‌المللی از سراسر جهان مقالات رسیده را داوری علمی می‌کنند

پروفسور وارتان واسکانیان رئیس دپارتمان ایران‌شناسی دانشگاه ایروان به روابط هزاران ساله‌ی ایران و کشورهای حوزه‌ی اوراسیا و به خصوص ارمنستان تاکید کرد و افزود: سرنوشت ملت‌های ایران و ارمنستان برای ابد با یکدیگر گره خورده است و  در هر دوره‌ای از تاریخ و با توجه به شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن زمان حکام و تجار به نحو مقتضی این روابط را مدیریت کرده‌اند.

رییس همایش بین‌المللی اقتصاد و مدیریت دانش بنیان و توسعه روابط پایدار ایران، ارمنستان و اوراسیا بیان داشت: زمان حاضر را عصر طلایی روابط ایران و ارمنستان نامیده‌اند. اکنون به روابط دو کشور به بالاترین حد خود رسیده است و فرصت درخشانی را برای جامعه علمی و فرهنگی فراهم کرده تا تمام ظرفیت های بالقوه تجاری و اقتصادی دو کشور بر اساس مدل‌های دانش بنیان و علمی شکوفا شود و در پرتو مدیریت دانش بنیان، نقشه توسعه پایدار روابط هر دو کشور ترسیم شود.

پروفسور وارتان واسکانیان با بیان مباحث فوق افزود؛ به دلیل همین ضرورت دانشگاه ایروان ارمنستان با همکاری موسسه سفیران فرهنگی مبین  به هدف تولید دانش و تشویق پژوهشگران و اندیشمندان به توسعه پایدار اقتصاد دانش بنیان میان کشورهای منطقه‌ی اوراسیا و ایران، مبادرت به برگزاری همایش بین المللی اقتصاد و مدیریت دانش بنیان و توسعه روابط پایدار ایران، ارمنستان و اوراسیا در تاریخ 29 و 30 ماه مارس 2018 میلادی ( 9 و 10 فروردین ماه 97) در محل دانشگاه دولتی ایروان کرده‌‌اند. در ادامه آقای محمد نصیری دبیر همایش با توجه به جایگاه علمی کنفرانس ابراز داشت که ریاست این همایش را پروفسور وارتان واسکانیان رئیس دپارتمان ایران شناسی دانشگاه ایروان به عهده دارد و کمیته علمی آن را استادان دانشگاه‌های معتبر و هیات داوران بین‌المللی از سراسر جهان تشکیل می‌دهند و مقالات رسیده را داوری علمی می‌کنند. محمد نصیری با تاکید به هم افزایی و تعامل با استادان و پژوهشگران برجسته بین‌المللی، به ویژگی‌های این همایشاز جمله ارائه‌ی گواهی‌نامه پذیرش معتبر علمی و بین‌المللی، ارائه‌ی مقاله در جایگاه بین‌المللی و توسط دانشگاه خارجی، ارائه‌ی گواهی حضور و گواهی ارائه مقاله، امتیاز علمی و کسب نمره‌ی کامل، انتشار چکیده‌ی مقالات در کتابچه‌ی همایش و مجموعه‌ی مقالات پذیرفته شده به صورت لوح فشرده، شرکت در کارگاه، سمپوزیوم تخصصی و ارائه‌ی گواهی‌ نامه در صورت درخواست، امکان چاپ مقالات در ژورنال های تخصصی معتبر Scopus &ISI&ISC، امکان نمایه‌سازی مقالات در پایگاه‌های استنادی معتبر داخلی و خارجی اشاره کرد.

دبیر همایش در پایان با دعوت از پژوهشگران و محققان ایران و جهان اعلام کرد که دبیرخانه‌ی همایش آمادگی دارد مقالات علمی و تحقیقات آنها را تا حداکثر اول اسفند ماه 96 از طریق سامانه‌ی دبیرخانه همایش  در 2 محور تخصصی اقتصاد و توسعه پایدار دانش بنیان و مدیریت و توسعه پایدار دانش بنیان از درگاه http://iamecca.com/ دریافت کند. دبیرخانه‌ی علمی‌ همایش در ایران نیز با شماره تماس 02128421404 پاسخگوی محققان و پژوهشگران محترم است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبین

موسسه سفیران فرهنگی مبین دارای پروانه فعالیت موسسات فناوری از پارک علم و فناوری خلیج فارس، عضو انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری جهان (IASP)، با پنج سال سابقه حرفه ای در انجام پژوهش های کاربردی، آموزش های تخصصی، برگزاری همایش های علمی و .... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]