اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394042336080310

شرکت گلستان جایزه هشتمین دوره قرعه‌کشی مصرف کنندگان خود را اعلام کرد

کد: 1394042336080310

https://goo.gl/icc4KF

، تهران , (اخبار رسمی): هشتمین دوره قرعه‌کشی شرکت گلستان به منظور قدردانی از مصرف کنندگان، پاییز سال جاری برگزار می‌شود. جایزه این دوره از قرعه کشی محصولات گلستان یک دستگاه هیوندای ولستر است.

یک دستگاه هیوندای ولوستر، جایزه هشتمین دوره قرعه کشی مصرف کنندگان قرعه کشی گلستان

کلیه محصولات گلستان شامل انوع چای پاکتی، انواع تی بگ، انواع دمنوش گلستان و برنج گلستان که کارت قرعه کشی دارند مشمول طرح قرعه‌کشی مصرف کنندگان می شوند

به گزارش روابط عمومی شرکت گلستان، هشتمین دوره قرعه‌کشی این شرکت به منظور قدردانی از مصرف کنندگان، پاییز سال جاری برگزار می‌شود. جایزه این دوره از قرعه کشی محصولات گلستان یک دستگاه هیوندای ولستر است.

بر اساس این طرح کلیه مصرف‌کنندگانی که شماره سریال کارت‌های قرعه‌کشی خود را در بازه زمانی 20 شهریور ماه 93 الی 31 شهریور 94 از طریق پیامک  ارسال کرده و یا در وبسایت گلستان به ثبت رسانده باشند، در این قرعه کشی شرکت داده شده و شانس بردن جوایز گلستان را خواهند داشت.

ضوابط و نحوه امتیاز دهی کارت‌های قرعه‌کشی به گونه‌ای است که اگر مصرف کنندگان کارت محصول خود را از طریق پیامک به شماره 30007405 ارسال کنند برای ثبت هر کارت 100 امتیاز و اگر از طریق ثبت در سایت سرزمین گلستان اقدام کنند در قبال ثبت هر کارت 150 امتیاز دریافت خواهند کرد. همچنین تکمیل پروفایل و عضویت در سایت سرزمین گلستان 50 امتیاز نصیب مصرف کنندگان محصولات گلستان خواهد کرد.

کلیه محصولات گلستان شامل انوع چای پاکتی، انواع تی بگ، انواع دمنوش گلستان و برنج گلستان که کارت قرعه کشی دارند مشمول طرح قرعه‌کشی مصرف کنندگان می شوند.

برابر ضوابط در این قرعه کشی هر یک امتیاز به عنوان یک شانس در نظر گرفته می‌شود و صرفاً افرادی در قرعه کشی شرکت داده می شوند که حداقل شماره سریال یک کارت را به ثبت رسانده باشند.

همچنین نام برنده این قرعه کشی با استفاده از نرم افزار قرعه کشی مشخص خواهد شد و افراد با امتیاز بالاتر شانس بیشتری برای برنده شدن دارند. 

گفتنی است جهت رفع هرگونه شائبه جایزه این قرعه کشی به کارکنان شرکت گلستان تعلق نمی‌گیرد.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت سرزمین گلستان به نشانی  www.Golestanland.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گلستان

گلستان فعالیت خود را با بسته بندی و توزیع چای پاکتی آغاز نمود و در مسیر نیم قرن تلاش و توسعه هیچگاه به آنچه تولید و عرضه می کرد، بسنده ننمود . خط مشی گلستان همواره بر رشد کمی و کیفی و ارائه محصولاتی نو استوار بوده است . نوآوری و تلاش برای ارائه بهترینهای جهان همواره چشم انداز ترسیم شده از طرف مدیریت شرکت بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.Golestanland.com
وبسایت سرزمین گلستان