اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394043146153545

مسابقه بزرگ «دانه های دانایی» از مجتمع مگامال تهران کلید خورد

کد: 1394043146153545

http://bit.ly/1JktCA5

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقه بزرگ «دانه­ های دانایی» با حضور 20 هنرمند آثار تجسمی از 10 تیرماه مصادف با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) به میزبانی مجتمع مگامال آغاز و پس از طی مراحل خود، 16 مهر ماه با اعلام برگزیدگان در همین مجتمع به پایان می‌رسد.

مسابقه بزرگ «دانه های دانایی»در مگامال آغاز شد

کسانی که موفق شوند حداقل 46 نماد را در 46 نقطه شهر تهران شناسایی کنند و به اطلاع برگزار کنندگان برسانند، می­‌توانند در مسابقه اصلی شرکت ­کنند

به گزارش روابط عمومی مجتمع تجاری مگامال، مسابقه بزرگ «دانه های دانایی» از 10 تیرماه مصادف با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، با حضور 20 هنرمند آثار تجسمی در مگامال آغاز شده و تا آخر شهریورماه ادامه دارد.

 این مسابقه یک حرکت فرهنگی و هنری است که در بستر هنرهای تجسمی با رویکرد ارتباط بیشتر جوانان، نوجوانان و کودکان از طریق نقاشی، گرافیک و دیگر هنرهای تجسمی به موضوعات و مفاهیم ارزشمند اجتماعی، مذهبی و فرهنگی جامعه، طراحی و اجرا می‌­شود.

مسابقه بزرگ «دانه های دانایی» به همت «مجتمع فرهنگی و رفاهی اکباتان» و با همکاری و مشارکت شهرداری تهران، شهرکتاب، شبکه اینترنتی تی وی پلاس، موسسه خیریه انجمن اوتیسم هگمتانه و چندین سازمان و موسسه فرهنگی دیگر، در تابستان و پائیز سال 1394 به میزبانی مجتمع تهران مگامال برگزار می‌­شود.

از نکات مثبت این مسابقه امکان حضور همه اقشار جامعه و مشارکت آنها در آن است. ارزش ­های فرهنگی و اجتماعی مسابقه با امکان انتخاب موضوعات مهمی همچون نماز، دفاع مقدس، حقوق شهروندی، تولید ملی، کودک، ایرانشناسی (اقوام و بناها)، ورزش و تفریحات سالم، سینما، صنعت ساختمان، مشاهیر علمی و ادبی، ایران اسلامی سرزمین صلح ادیان الهی، خلیج فارس و فناوری­ های نوین وده­‌ها موضوع فرهنگی دیگر متبلور است که با نگاهی هنرمندانه توسط هنرمندان مختلف تولید می‌­شود و در مکان های مختلف عمومی شهر تهران مورد بازدید مردم قرارمی‌­گیرد. در نتیجه این مسابقه به خودی خود منجر به تولید ارزش­ها و مفاهیم ارزشمندی می‌شود که موجب ارتقای سطح فرهنگی، علمی، مذهبی و نگاه هنری در میان شهروندان است.

از دیگر امتیازهای مسابقه، طول زمان برگزاری آن است که این امر خود موجب یادآوری مجدد ارزش های تبلیغ می‌شود. سه ماه فرصت مناسبی برای معرفی بهتر ارزشهای فرهنگی مورد نظر است.

 

نحوه اجرای مسابقه

 

در این مسابقه تعداد 100 نماد انار (در ابعاد 70×70 سانتی متر) و 40 نماد انار (در ابعاد 40×40 سانتی متر) توسط هنرمندان داوطلب بعنوان بوم نقاشی و یا پایه نماد اثر تجسمی در یک کارگاه پیوسته با موضوعات پشنهادی آماده می‌­شوند.

در آخرین ماه تابستان تمام نمادهای آماده شده در 140 نقطه تهران جهت بازدید عموم توزیع می‌شود که بیشتر محل ­ها مراکز فرهنگی و عمومی شهر تهران هستند و از طریق رسانه­ های عمومی و اختصاصی، برنامه اجرایی مسابقه به اطلاع عموم مردم می­رسد.

کسانی که موفق شوند حداقل 46 نماد را در 46 نقطه شهر تهران شناسایی کنند و از طریق ایمیل، اینستاگرام و یا دیگر رسانه­ ها و امکانات شبکه­ های اجتماعی و مراسلاتی، به اطلاع برگزار کنندگان برسانند، می­‌توانند در مسابقه اصلی شرکت ­کنند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان همراه با ارسال اطلاعات نمادهای مسابقه باید حداقل به سه پرسش بصورت انتخابی در مورد موضوعات مسابقه نیز جواب بدهند که این بخش شرکت کنندگان را تشویق می­کند که در مورد موضوعات مسابقه مطالعه و جستجو کنند.

البته روشن است به کسانی که بهترین پاسخ­ها را به سه سوال مسابقه داده و همه نمادهای مسابقه را شناسایی کنند و همچنین به بهترین آثار هنری تولید شده، جوایز ویژه ­ای اهداء می‌شود و همینطور دیگر شرکت کنندگان در مسابقه نیز به قید قرعه، جوایز نفیسی را دریافت می‌­کنند.

تمام نمادهای دانه­‌های دانایی در تاریخ­های 14 تا 16 مهر ماه  در مجتمع تهران مگامال یکجا به نمایش در می­‌آید و در این سه روز ضمن اهدای جوایز به هنرمندان و شرکت کنندگان مسابقه در سه رتبه بندی، جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

آثار تولید شده در این مسابقه فرهنگی در آخرین روز برنامه طی مراسم ویژه­ای بصورت یک حراج هنری واقعی، واگذار خواهد شد. و تمامی عواید این مسابقه یکجا به سازمان­های خیریه همراه این مسابقه بزرگ اهداء می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مگامال

هدف ما ایجاد فضایی برتر با نام تجاری "مگامال" به عنوان مکانی برجسته برای خرید، تفریح و سرگرمی است که در منطقه ای منحصر به فرد، کاملا توسعه یافته و دارای زیرساخت های خدماتی، اجتماعی و فرهنگی مناسب با چشم انداز فضای پارک احداث خواهد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| آغاز مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ «دانه های دانایی» | پایان مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ «دانه های دانایی» | آغاز مسابقه بزرگ «دانه های دانایی»