اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394050346204550

وایرد .آی آر مرحله بعدی فعالیت‌های خود را کلید زد

کد: 1394050346204550

http://bit.ly/1SZfwVq

، تهران , (اخبار رسمی): مرحله تازه فعالیت‌های وبسایت وایرد.آی آر پوشش دهنده اخبار علم و فناوری ایران و جهان، در راستای رفع نیاز کشور با جذب تعدادی خبرنگار در این حوزه آغاز می‌شود.

وایرد .آی آر مرحله بعدی فعالیت‌های خود را کلید زد

وایرد.آی آر تصمیم گرفت با توجه به نیازهای کشور در راستای پوشش مناسب و درست اخبار حوزه علم و فناوری، بر اساس برنامه از پیش تعیین شده خود، گامی محکم برای رفع این نیاز بردارد.

به گزارش روابط عمومی وبسایت وایرد .آی آر این سایت پوشش دهنده اخبار علم و فناوری که فعالیت خود را از نزدیک به دو ماه پیش آغاز کرده قصد دارد تا مطابق با برنامه‌های از پیش تعیین شده خود، مرحله تازه ای را با جذب تعدادی خبرنگار حوزه علم و فناوری آغاز کند.

در این مرحله وبسایت وایرد.آی آر با تکمیل کادر تحریریه خود، پوشش و تولید گسترده اخبار علم و فناوری داخل کشور را آغاز کرده و در کنار آن سعی در تولید محتوای تحلیلی و کاربردی برای مخاطبان داخلی خود دارد و به دنبال آن است که تمرکز ویژه ای بر اخبار داخلی داشته باشد.

وایرد.آی آر تا امروز تنها به ترجمه و انتشار اخبار و مقالات روز حوزه علم وفناوری از وبسایت‌های مطرح و سرشناس دنیا اکتفا کرده بود اما با توجه به نیازهای کشور در راستای پوشش مناسب و درست اخبار این حوزه، تصمیم گرفت تا بر اساس برنامه از پیش تعیین شده خود، گامی محکم برای رفع این نیاز بردارد.

مسعود بیدارویند مدیر وایرد در تشریح اهداف مجموعه گفت: جهان امروز جهان ارتباطات و رسانه هاست، رسانه ها به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی وظیفه انتقال علوم ، فرهنگ ها و ارزش های جامعه را برعهده دارند.امروزه وسایل ارتباط جمعی بر زندگی خصوصی و کانونهای خانوادگی ما مسلط و چیره شده است ، لذا تلاش مضاعف باید کرد از آن برای ترویج ، توسعه و پیشرفت انسانیت و آموزه های عالی حیات بشری استفاده شود.

وی یکی از اهداف مهم وایرد.آی آر را نمایان ساختن تاثیر پیشرفت تکنولوژی بر زندگی انسان ها دانست و افزود: مجموعه ما متشکل از متخصصان و نیروهای کارآمد و ورزیده ای است که تلاش می کنند تا بهترین کیفیت را در وایرد عرضه کنند . همچنین ما تصمیم داریم  با اضافه کردن نیروهای متخصص در زمینه تحریر و ترجمه به مجموعه خود روز به روز به مقصود نهایی خود یعنی تبدیل شدن به برترین رسانه علم و فناوری کشور است، دست یابیم .

علاقه مندان جهت دنبال کردن اخبار روز علم و فناوری و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد همکاری با وایرد میتوانند به وبسایت آن به نشانی www.wired.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وایرد نیوز (Wired.ir)

وایرد یک پایگاه اطلاع رسانی است که سریع ترین مسیر برای دسترسی به جدیدترین و جذاب ترین اخبار و رویدادهای جهان با محوریت فناوری بشمار می آید.دنیای در حال تغییر امروز روی چرخ فناوری می چرخد و آگاهی از روند تغییرات موجود در این حوزه میتواند شما را یک قدم جلوتر از دیگران قرار دهد. وایرد.آی آر به شما این امکان را می دهد تا از مهمترین دستاورد های حوزه فناوری متناسب با علایق و اولویت های خود با خبر شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]