اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394052346691498

چگونه می‌توانیم برند خود را در اینترنت بسازیم؟

کد: 1394052346691498

http://bit.ly/1UM46XO

، تهران , (اخبار رسمی): افراد می‌توانند از اینترنت استفاده کنند تا برندآگاهی را افزایش دهند، گزاره ارزش ویژه برند را تقویت کنند، داستان برند را بیان کرده، مشتریان را شناسایی و فهرستی از آنها تهیه کنند و زمینه‌ساز گفت‌وگو با مشتریان عادی و مشتریان بالقوه باشند.

چگونه می توانیم برند خود را در اینترنت بسازیم؟

آیکونی با عنوان «به این صفحه لینک شوید» را در هر صفحه‌ای که فکر می‌کنید محتوای مفید و ارزنده‌ای دارد که می‌تواند از طریق لینک‌های ورودی ترافیک سایت شما را بالا ببرد، قرار دهید

مجموعه آبزرورسئو در مقاله‌ای به 15 روش عالی در جهت برندینگ آنلاین پرداخته است که با هم این روش‌ها را مرور می‌کنیم:

1) وبلاگی را ایجاد کرده و در آن حضور فعال داشته باشید تا بدین وسیله امکان دیده شدن خود را در جست‌وجوها به طرز چشمگیری افزایش داده، مهارت خود را به نمایش بگذارید و ساخت یک انجمن، اعتبار برند و فهرستی از ثبت نام‌کنندگان را در وبلاگ خود ایجاد کنید.

 

الف) قریب 620 درصد از افرادی که به صورت آنلاین به دنبال محصولی می‌گردند، از موتورهای جست‌وجو جهت انجام این مهم کمک می‌گیرند. برای بهینه‌سازی سایت خود وقت بگذارید.

 

ب) مطمئن شوید که در پست‌های خود از مهم‌ترین عبارات جست‌وجو استفاده کرده‌اید. (کلیدواژه‌های گوگل در این مورد به کارتان خواهد آمد)

 

ج) باید با دقت به این مسأله بیندیشید که چگونه می‌توانید به طور مرتب و منظم، محتوایی کاربردی و مرتبط را به وبلاگ خود اضافه کنید. وبلاگ‌ها باید به طور مرتب به‌روزرسانی شوند؛ در غیر این صورت از بین خواهند رفت.

 

2) هنگامی که فهرستی از ثبت‌نام‌کنندگان به وجود آوردید، ایمیل‌هایی را با لینک‌ها و محتوای مرتبط و کارآمد برای آنها ارسال کنید.

 

الف) برنامه منظمی را جهت انتشار ایمیل‌های خود در نظر گرفته و مطابق آن عمل کنید.

 

ب) از آوردن امضای برند و نیز لینک وبلاگ خود در تمامی ایمیل‌هایتان مطمئن شوید.

 

3) در فضای مجازی، تصاویر، نمودارها و گرافیک‌ها اهمیت دارند. تصاویر و گرافیک‌های مؤثر، قوی و مناسب را به کار ببرید تا همه پست‌های وبلاگ را تقویت کنید.

 

4) مردم روزانه 4 میلیارد ویدئو را از طریق یوتیوب مشاهده می‌کنند. 68 درصد از این افراد، لینک ویدئوهایی را که می‌بینند، به اشتراک می‌گذارند. ویدئوهای بسیار جذابی تهیه کنید که داستان برندتان را بیان می‌کنند، سپس آن را در یوتیوب قرار دهید.

 

5) از فید RSS استفاده کنید تا عناوین پست‌ها، محتوای جدید و اطلاع‌رسانی‌هایتان در سطح گسترده‌تری منتشر و توزیع شوند.

 

6) آیکونی با عنوان «به این صفحه لینک شوید» را در هر صفحه‌ای که فکر می‌کنید محتوای مفید و ارزنده‌ای دارد که می‌تواند از طریق لینک‌های ورودی ترافیک سایت شما را بالا ببرد، قرار دهید. همچنین آیکون‌های Facebook Like ، Tweet ، inShare ، g+  و سایر آیکون‌هایی از این دست را به کلیه آیکون‌های باارزش و سودمند اضافه کنید.

 

7) وبینارها و سمینارهای دوره‌ای و متناوب برگزار کنید.

 

8) بازاریابی فیس‌بوک را به عنوان راهی جهت نیل به هدفگذاری استثنایی و منحصر به‌فرد در نظر بگیرید.

 

9) یک برنامه رابطه‌ای (Affiliate program) ایجاد کنید تا دسترسی خود را توسعه بخشید.

 

10) امروزه بیش از 5 میلیارد نفر در سرتاسر جهان از گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند که 1/1 میلیارد از آنها گوشی‌های هوشمند دارند. برای برندتان، اپلیکیشن‌هایی مخصوص گوشی‌های موبایل و گوشی‌های هوشمند ایجاد کنید.

 

12) به‌کارگیری کمپین‌های جست‌وجوی هزینه‌دار که از Google AdWords استفاده می‌کنند را نیز در نظر داشته باشید.

 

13) با وب‌سایت‌هایی که بالاترین رتبه‌بندی را در جست‌وجوی مهم‌ترین عبارات حائز اهمیت برای برند و کسب‌وکار شما دارند، تبادل لینک کرده و در آنها تبلیغات خود را قرار دهید.

 

14) درخصوص مطالبی که مردم راجع به برند شما در شبکه‌های اجتماعی (Facebook، LinkedIn و …) و وب‌سایت‌هایی نظیر Epinions.comو Amazon.com می‌گویند، هوشیار و آگاه باشید.

 

15) جهت بررسی و آزمودن اینکه مردم برند شما و رقیبان آن را چگونه دریافته‌اند، از SurveyMonkey.com یا دیگر پلتفرم‌های پژوهش و جست‌وجوی آنلاین استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آبزرور سئو | ObserverSEO

آبزرور سئو، وبسایتی محتواساز در حوزه بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]