اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394052546734595

مجله اینترنتی «بیست ستون» راه‌اندازی شد

کد: 1394052546734595

https://goo.gl/o7cwTj

، تهران , (اخبار رسمی): مجله اینترنتی «بیست ستون» مدت کوتاهی است که به‌عنوان وب‌سایت خبری و سرگرمی خانواده راه‌اندازی شده و مورد استقبال مناسب کاربران قرار گرفته است. در این سایت مقالات اختصاصی معتبر و جامعی در زمینه‌های مرتبط با نیازهای خانواده ارائه شده و موضوعات متنوعی همچون اخبار جذاب، بهبود سبک زندگی، تغذیه سالم، دنیای مد، ترفندهای آشپزی، سینما و موسیقی، تناسب اندام، دیدنی‌های ایران و جهان و… مورد بررسی واقع شده است.

مجله اینترنتی بیست ستون

مجله اینترنتی بیست ستون، به عنوان وب‌سایت جامع خبری خانواده، سعی دارد اطلاعات معتبر و جامعی در تمام زمینه‌های مرتبط با نیازهای خانواده به مخاطبین خود ارائه دهد

به گزارش روابط عمومی مجله اینترنتی بیست ستون، عصر ارتباطات باعث تغییر و به نوعی بهبود در سبک زندگی افراد و فرهنگ زندگی خانواده‌ها شده و توسعه روزافزون شبکه‌های اینترنتی و امکان دسترسی آسان به اینترنت و همگانی شدن لوازم الکترونیکی و دستگاه‌های هوشمند، تاثیر بسیاری بر روی فرهنگ مردم و نحوه برخورد آنها با دنیای پیرامون گذاشته است؛ به ‌طوری ‌که برای یافتن اطلاعات مربوط به نیازهای روزمره یا مطالعه اخبار و حوادث روز، دیگر نیازی به خرید روزنامه و مجله یا رفتن به فروشگاه‌ها نیست.

این مجله اینترنتی شامل بخش‌های متنوع و جذابی است که از آن جمله می‌توان به «دیجی بیست»اشاره کرد که یکی از بخش‌های جذاب و خواندنی سایت بیست ستون برای دوستداران آی‌تی به شمار می‌رود. در این بخش مطالب متنوعی از راهنمای خرید و اخبار تکنولوژی گرفته تا دنیای خودرو و ترفندهای کاربردی پوشش داده شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این مجله اینترنتی می‌توانند به وب‌سایت www.bistsotoon.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست ستون

مجله اینترنتی بیست ستون شامل اخبار,سرگرمی,,آشپزی,سبک زندگی,زناشویی,سلامت,گردشگری,دانش و فناوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]