به مناسبت بازگشایی مدارس

سومین جشنواره ملی هفته خرید اینترنتی برگزار می شود

کد: 1394060847074614

https://goo.gl/XgzvNT

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت بازگشایی مدارس، سومین جشنواره هفته خرید اینترنتی با هدف ترویج فرهنگ خرید اینترنتی از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد، از تاریخ 15شهریور تا 20شهریورماه امسال برگزار می شود.

سومین جشنواره ملی هفته خرید اینترنتی برگزار می شود

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از سوی ستاد برگزاری جشنواره، به سایر خریداران اینترنتی از سایت‌های شرکت‌کننده در این رویداد هدیه‌ای تعلق می‌گیرد که به زودی جزئیات آن منتشر خواهد شد

به گزارش دبیرخانه سومین جشنواره ملی هفته خرید اینترنتی، نیره سیدمیرزایی، سرپرست گروه استانداردسازی فرآیند کسب‌ و کار مجازی و مدیر پروژه نماد اعتماد الکترونیکی در این رابطه گفت: «مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج خرید امن اینترنتی و استفاده از دستاوردهای تجارت الکترونیک در اقتصاد کشور این جشنواره را برگزار می‌کند».

وی با بیان اینکه در این جشنواره کاربران فضای مجازی می‌توانند از سایت‌های شرکت‌کننده در جشنواره اقدام به خرید کالا یا استفاده از خدمات موردنیاز خود کرده و از تخفیف مناسب و استفاده از خدمات ارزش افزوده مانند حمل رایگان، ارسال هدیه و ... برخوردار شوند، اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره به عنوان سومین تجربه از این دست فرصتی مناسب را برای تبیین مزایا و آثار توسعه تجارت الکترونیکی، معرفی کسب‌ و کارهای اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی و ترویج خرید اینترنتی امن به وجود آورد.

گفتنی است که در این دوره از جشنواره، کسب‌ و کارهای اینترنتی فعال در گروه‌های کالایی کیف، کفش، پوشاک، لوازم‌التحریر، کتاب، نرم‌افزار و مواد غذایی اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود می‌کنند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از سوی ستاد برگزاری جشنواره، به سایر خریداران اینترنتی از سایت‌های شرکت‌کننده در این رویداد هدیه‌ای تعلق می‌گیرد که به زودی جزئیات آن منتشر خواهد شد. همچنین پس از پایان جشنواره به قید قرعه به خریداران منتخب، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

در این جشنواره کاربران و علاقمندان می توانند با مراجعه به وبسایت eshopfest.ir از تخفیفات ویژه فروشگاه های اینترنتی شرکت کننده استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دبیرخانه سومین جشنواره ملی هفته خرید اینترنتی

سومین جشنواره هفته خرید اینترنتی با هدف ترویج فرهنگ خرید اینترنتی از فروشگاه های دارای نماد اعتماد، از تاریخ 1394/06/15 لغایت 1394/06/20 برگزار می گردد. در این جشنواره کاربران فضای مجازی، می توانند از سایت های شرکت کننده در جشنواره اقدام به خرید کالا و یا خدمات مورد نیاز خود نموده و از تخفیف مناسب و استفاده از خدمات ارزش افزوده مانند حمل رایگان، ارسال هدیه و ... استفاده نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| آغاز جشنواره هفته خرید اینترنتی | پایان جشنواره هفته خرید اینترنتی