اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394061047190457

یک فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی ایرانی، منتخب شرکت در مسابقات بین‌المللی «سیداستارز» شد

کد: 1394061047190457

https://goo.gl/VAyN5C

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب‌بازی کودکو، به‌عنوان یکی از 12 استارت‌آپ برجسته ایران برای شرکت در مسابقات بین‌المللی سیداستارز (Seedstars World SA) سال 2015 انتخاب شد. این همایش با هدف انتخاب یک شرکت از ایران در روز 3 سپتامبر 2015 (12 شهریور 1394) در محل شتابدهنده آواتک تهران برگزار می شود.

تیم کودکو

به گزارش روابط عمومی فروشگاه تجارت الکترونیک کودکو، مسابقات سیداستارز (Seedstars World SA) مسابقه جهانی شرکت های نوپا (استارت آپ‌) در بازار‌های نوظهور با سرعت رشد بالا است که در تاریخ 12 شهریور برای دومین بار در ایران برگزار می شود.

سیداستارز در راستای قدرت بخشیدن به کارآفرینان کشور‌های در حال توسعه، در سال 2014فعالیت‌های خود را از 36 کشور  به 50 کشور در سال 2015 رساند. شرکت‌کنندگان پیشین سیداستارز تا به حال 20 میلیون دلار جذب سرمایه و برای 360 نفر در سرتاسر جهان ایجاد اشغال کرده‌اند و این مسابقه پلی ارتباطی برای جذب سرمایه و اتصال شرکت‌های نوپا (استارت‌آپ‌ها) در کشور‌های در حال توسعه در سطح بین‌المللی بوده و با سرمایه‌ای بالغ بر 1/5 میلیون دلار در 50 کشور دنیا برپا می‌شود.

آلسی دوتونک، مدیرعامل شرکت Seedstars World SA معتقد است: «این شرکت شبکه‌ای برای کشف کارآفرینان جوان واستعداد‌های بالقوه و تعامل آنها با دنیای بین‌الملل محسوب می‌شود.»

وی می‌گوید: «سیداستارز پلتفرمی برای متصل کردن سرمایه‌گذاران به نسل جدید کارآفرینان و استارتاپ‌ها است، به طوری که کانون توجه از سیلیکون‌ولی و اروپای غربی برداشته شود. ما فکر می‌کنیم بهترین روش برای اینکه بیشترین تاثیر را در  کشور‌های در حال رشد داشته باشیم این است که بر روی کارآفرینان سرمایه‌گذاری کرده و آنها را حمایت کنیم.» آلسی دوتونک اضافه می‌کند: «ما به دنبال دیدن تکامل استارت آپ‌ ها و ایجاد استارت آپ‌های جدید در کشور هستیم.»

شرکت کودکو که توسط خانم‌ها امیرسلیمانی، ملودی گلشنی و لادن گلشنی تاسیس شده است، الهام‌گرفته از شرکت diapers.com بوده که طیف وسیعی از محصولات کودک اعم از سیسمونی و اسباب‌بازی را به صورت اینترنتی ارائه می‌کند و در کنار دیگر  استارتاپ های برتر به رویداد نهایی سیداستارز ایران دعوت شده  تا ایده خود را ارائه داده و با دیگران رقابت کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کودکو

کودکو فروشگاهی اینترنتی است که به طور تخصصی در زمینه خرید سیسمونی و اسباب بازی کودک فعالیت می کند. بنیانگذاران کودکو خانم هایی هستند با تحصیلات متفاوت در زمینه های مهندسی، مدیریت مالی، مدیریت التکرونیکی و بازاریابی، ولی همگی آنها یک نکته ی مشترک دارند : مادر بودن

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسابقه و فراخوان

رویدادمرتبط:

| برگزاری مسابقات بین‌المللی سیداستارز