اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394061847464630

به مناسبت هفته ازدواج برگزار شد:

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر

کد: 1394061847464630

http://j.mp/1LX8oYo

، بوشهر , (اخبار رسمی): دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر، با حضور حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و بهروزیان‌فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان و سایر مسئولان ارگان‌های ذی‌ربط برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر، با حضور حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و بهروزیان‌فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان و سایر مسئولان ارگان های ذی‌ربط برگزار شد.

بهروزیان‌فرد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) عنوان کرد: با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های عضو ستاد، نسبت به فرهنگ‌سازی مساله ازدواج جهت توجه جامعه به ازدواج جوانان و نقش و جایگاه آن در اجتماع اهتمام جدی خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، ضمن برشمردن پاره‌ای از مشکلات در مسیر ازدواج گفت: یکی از موانع اصلی ازدواج جوانان مساله اشتغال است که امیدواریم مصوبه 50درصدی اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی به صورت کامل اجرا شود.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر، ضمن دعوت جوانان به ازدواج آسان بیان داشت: توقعات و بلندپروازی‌ها و تجمل‌گرایی اغلب جوانان، ازدواج را دشوار و امری دور از دسترس کرده است.

در ادامه، حاجیانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان  اداره کل به تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در سطح استان پرداخت و عنوان کرد: با توجه به رویکرد جدید معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، از انجام برنامه‌های نمایشی و فاقد نتیجه عملی در حوزه جوانان پرهیز خواهیم کرد و نسبت به انجام برنامه‌هایی از قبیل همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده با حضور دکتر ناظری، کارشناس برنامه‌های سیمای خانواده، در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها، آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زوجین جوان و ایجاد کمپین رسانه‌ای در خصوص ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار برای جریان‌سازی اجتماعی اقدام خواهیم کرد.

همچنین حقیقی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری بوشهر گفت: به منظور الگوسازی در امر ازدواج، اول ذیحجه روز ازدواج و خانواده نامگذاری شده که برای برگزاری برنامه‌های متنوع در این راستا در استان بوشهر برنامه‌های قابل‌توجهی پیش‌بینی شده است.

وی ضمن تاکید بر فعالیت‌های زیرساختی و حضور سامانه‌‌های مرتبط در حوزه جوانان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در زمینه تسهیل‌گری امر ازدواج که به صورت خودجوش و هدفمند فعالیت می‌کنند، باید شناسایی و تقویت شوند. قبل از آنکه به مقوله ازدواج بپردازیم باید دید که برای اشتغال جوانان چه کرده‌ایم. مشکل اصلی و زیرساختی جوانان ما در امر ازدواج، اشتغال است که پیش‌نیاز یک ازدواج مناسب و پایدار خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از صدور مجوز فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در امر ازدواج خبر داد و تاکید کرد: استان بوشهر این آمادگی را دارد که به تمامی سازمان‌های مردم‌نهاد که در امر ازدواج می‌خواهند تلاش و فعالیت کنند در اسرع وقت مجوز لازم را صادر کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر- مدیرکل : احمد بهروزیان فرد شرح وظایف : انجام و نظارت بر کلیه امور ورزشی استان بوشهر- برنامه ریزی و انجام و نظارت بر کلیه امور مربوط به جوانان استان بوشهر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش