اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394062847704637

تکنولوژی در خدمت آسایش

پایان دوران خراشیدن کارت شارژ

کد: 1394062847704637

https://goo.gl/RtZymZ

، تهران , (اخبار رسمی): تکنولوژی در عصر معاصر باعث آسایش و راحتی روزافزون زندگی افراد شده است که یکی از نمودهای این راحتی را می‌توان در شیوه شارژ کردن گوشی‌های موبایل دید.

پایان دوران خراشیدن کارت شارژ
برنده جشنواره مهدیه ایمانی فر از مهریز یزد
پایان دوران خراشیدن کارت شارژ
اعطای جایزه به برندگان
پایان دوران خراشیدن کارت شارژ
اعطای جایزه به برندگان
پایان دوران خراشیدن کارت شارژ
برنده جشنواره پویا نوری از اردبیل

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، همواره خرید شارژ و نحوه شارژ کردن گوشی یکی از دغدغه‌های جدی صاحبان تلفن همراه بوده است، آنهم در زمانی که دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که گوشی تلفن همراه نداشته باشد. مشکلات شارژ کردن گوشی، از خرید و تفاوت کدهای شارژ برای اپراتورهای مختلف تا خراشیدن روکش کارت به شیوه‌های مختلف و دقت زیاد برای درست وارد کردن یک شماره طولانی را شامل می‌شود، اما حالا تکنولوژی به یاری افراد آمده تا تمام این مشکلات را حل کند.

در حال حاضر دیگر نیازی نیست که فرد تمام این مراحل را به سختی پشت سر بگذارد تا بتواند با دوستان و آشنایانش از طریق تلفن همراه صحبت کند، حالا کافیست تنها کد #724* را شماره‌گیری کرده و به آسانی و مستقیما گوشی خود را شارژ کند. عاملی که این کار را جذاب‌تر می‌کند این است که با هر نوع گوشی و هر سیم‌کارتی فرد می‌تواند از این کد استفاده کرده و بدون نیاز به اتصال به اینترنت گوشی خود را شارژ کند. با استفاده از این کد از پرداخت کارمزد نیز خبری نخواهد بود و نیازی هم در وارد کردن شماره کارت بانکی  خریدار در هر خرید نیست.

علاوه بر همه این مزایا، فرد با استفاده از این کد در قرعه‌کشی شرکت پرداخت الکترونیک‌سامان نیز شرکت داده خواهد شد؛ قرعه‌ای که در هر دوره جوایز نفیسی به برندگانش تعلق می‌گیرد، به عنوان نمونه، در دوره اخیر آن که از 24 خرداد تا 2 مرداد امسال برگزار شد، پویا نوری 15 ساله از اردبیل و مهدیه ایمانی‌فر 18 ساله از مهریز یزد برنده خودرو رانا شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه #724*

از سال 1389 وقتی پرداخت الکترونیک کم کم داشت بین مردم جا باز می‌کرد و تلفن همراه هم وسیله‌ای برای پرداخت شده بود، شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سِپ) قدم به راه تازه‌ای گذاشت. متخصصان ما برای اولین بار فناوری USSD را درکشور توسعه داده و آن‌را با استانداردهای بانکداری الکترونیک طراحی و پیاده سازی کردند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]