اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394070547922504

تبدیل شدن به وبمستر، راهی برای قدرتمند بودن در آینده

کد: 1394070547922504

http://j.mp/1LeAS33

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با فراگیر شدن تکنولوژیهای جدید و وابستگی کارها به اینترنت، آشنایی هر چه بیشتر با خم و چم اینترنت و توانایی در کار حرفه ای با ابزارهای مرتبط با آن باعث قدرتمندی افراد می شود. بنابراین سرمایه گذاری در این حوزه نه تنها صرف هزینه که سرمایه گذاری برای قدرتمند بودن هر چه بیشتر در آینده است.

تبدیل شدن به وبمستر، راهی برای قدرتمند بودن در آینده

به گزارش روابط عمومی همیار وردپرس، آشنایی کامل با ابزارها و فوت و فن حضور در اینترنت و تبدیل شدن به یک وبمستر حرفه ای، فرایندی طولانی است و تنها در صورتی که زیر نظر متخصصین صورت بگیرد می تواند به نتیجه ای بهینه منجر شود. به همین منظور، همیار وردپرس اقدام به برگزاری دوره جامع وبسمتران هوشمند کرده است، دوره ای که طی آن افراد، چه آماتور و چه حرفه ای به یک وبمستر حرفه ای تبدیل خواهند شد و مهارت های مختلفی را کسب خواهند کرد.

علی حاجی محمدی، مدیر و موسس همیار وردپرس در این رابطه گفت: «دوره آموزش وبمستران در 6 سطح و به مدت 2 ماه و نیم برگزار خواهد شد. در سطح اول افراد با مبانی و اصول طراحی سایت با وردپرس و موارد مربوط به آن آشنا می شوند، در سطح دوم اصول سئو و نحوه استفاده بهینه از گوگل آنالیتیکس آموزش داده شده و سطح سوم نیز به نحوه راه اندازی فروشگاه محصولات دیجیتال و فیزیکی و سیستم vip اختصاص دارد.»

وی افزود: «در سطح بعدی ساخت انواع فرم ها (ارتباط با ما، استخدام، ارسال نوشته، پرداخت آنلاین) آموزش داده شده و سطح پنجم نیز بازاریابی ایمیلی و نحوه حفظ ارتباط کاربران با سایت را به داوطلبان یاد خواهد داد. سرانجام در قدم آخر، وبمسترها شیوه بالا بردن امنیت سایت خود را فراخواهند گرفت.»

حاجی محمدی اضافه کرد: «خروجی های دوره وبمستران هوشمند افراد فوق حرفه ای با طرز تفکر های خاص و هوشمندانه هستند که هر کدام در دوره های بعد به عنوان مهمان دعوت خواهند شد. همچنین در صورتی که سایت ها آماده درآمدزایی به صورت اینترنتی باشند در پایان دوره هر شرکت کننده یک سایت کامل دارد که در سایت همیار وردپرس معرفی میگردد.»

موسس همیار ورد پرس تاکید کرد: «اکنون بازار آی تی و درآمدزایی از طریق اینترنت در ایران بسیار داغ است. بدیهی است که افراد علاقمند هر چقدر زودتر وارد این بازار شوند و تکنیک های حرفه ای آن را یادبگیرند میتوانند قدم های محکمتری در این مسیر بردارند»

 

گفتنی است، این دوره از دوشنبه 6 مهرماه آغاز شده و شنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 17 الی 20 برگزار می گردد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همیار ورد پرس به آدرس hamyarwp.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیار وردپرس

ما عاشق وردپرس هستیم و برای گسترش وردپرس بین فارسی زبانان سراسر دنیا، از سال 2010، فعالیت خود را به‌طور جدی آغاز کردیم و همواره برای افزایش یادگیری آن‌ها، برنامه های آموزشی و محصولات ویژه آماده می‌‌ کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://goo.gl/GGcneC
لینک ثبت نام در دوره جامع وبمستران هوشمند
رویدادمرتبط:

| شروع برگزاری دوره جامع وبسمتران هوشمند