اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394070547934638

با هدف پرورش و حمایت از استعدادهای کشور

اولین هکاتون بانکی ایران برگزار می شود

کد: 1394070547934638

http://j.mp/1NX49Ox

، تهران , (اخبار رسمی): اولین دوره ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه سرویس‌های بانکی و با هدف شرکت در اولین هکاتون بانکی ایران به منظور پرورش و حمایت از استعدادهای کشور با عنوان «چالش نوآوری توسن» از 13 تا 15 آبانماه 1394 در دانشکده کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.

اولین هکاتون بانکی ایران، چالش نوآوری توسن

افراد و تیم‌های علاقه‌مند ابتدا بایستی طرح خود را تا 15 مهر در وب‌سایت این رویداد ثبت کنند، سپس هیات داوران از میان طرح‌های رسیده، 20 طرح برتر را انتخاب کرده و برای شرکت در برنامه معارفه از آنها دعوت خواهند کرد.

برخی از افراد همیشه ایده‌ای در ذهن خود شکل داده و تمایل به پرورش آن داشته‌اند. حالا این فرصت برای این افراد علاقمند به وجود آمده که با ثبت ایده‌های خود در چالش نوآوری توسن که اولین هکاتون بانکی ایران است، ایده خود را به محصول تبدیل کنند.

میلاد احرامپوش، یکی از مسوولان برگزاری این رویداد با اعلام این خبر افزود: «هکاتون رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان، ایده‌پردازان، طراحان گرافیکی و مدیران و دیگر فعالان کسب‌وکارهای رایانه‌ای در تیم‌های منسجم توسعه نرم‌افزار گرد هم می‌آیند تا پروژه‌های نرم‌افزاری و گاهی سخت‌افزاری را با همکاری یکدیگر در زمانی محدود پیاده‌سازی کنند. حال شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) با همکاری دانشگاه امیرکبیر، تصمیم به برگزاری اولین هکاتون بانکی با 400 میلیون ریال جایزه نقدی گرفته تا ضمن پرورش و حمایت استعدادهای کشور در این زمینه، ایده‌های بانکی نیز در این بستر توسعه پیدا کند»

اولین دوره ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه سرویس‌های بانکی، به نام «چالش نوآوری توسن» از 13 تا 15 آبان 1394 در دانشکده کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد. 

افراد و تیم‌های علاقه‌مند ابتدا بایستی طرح خود را تا 15 مهر در وب‌سایت این رویداد ثبت کنند، سپس هیات داوران از میان طرح‌های رسیده، 20 طرح برتر را انتخاب کرده و برای شرکت در برنامه معارفه از آنها دعوت خواهند کرد.

 

ایده‌ها درباره چه موضوعی باید باشد؟ 

شرکت‌کنندگان می‌توانند در ایده‌های خود، از ویژگی‌های API توسن استفاده کنند. برخی از امکانات این API به شرح زیر است:

  • اعتبارسنجی کاربران براساس نام کاربری و رمز عبور فهرست سپرده‌های یک مشتری اعلام مشخصات سپرده (نام صاحب سپرده)
  • انتقال وجه بین سپرده‌ها صورتحساب سپرده‌ها انتقال وجه بین بانکی (پایا و ساتنا) و گزارش وضعیت اجرای آنها انتقال وجه مستمر (زمان‌بندی شده) بین سپرده‌ها و گزارش جزئیات آنها
  • انتقال وجه گروهی (دسته‌ای) بین سپرده‌ها لیست دسته‌چک‌های یک مشتری 
  • ثبت مبلغ چک، مسدودی چک و درخواست دسته‌چک جدید
  • فهرست چک‌های واگذارشده به سپرده لیست تسهیلات یک مشتری به همراه جزئیات لیست
  • کارت‌های مشتری، اعلام موجودی کارت، اعلام مشخصات کارت، انتقال وجه کارتی، مسدودی کارت
  • پرداخت قبض گزارش تراکنش‌های کارت ارائه مشخصات قبض  

 

جوایز اولین دوره چالش نوآوری توسن چیست؟

پس از ارائه نهایی تیم‌ها در روز 15 آبان، داوران پروژه‌های انجام‌شده را داوری کرده و به تیم اول، مبلغ 200 میلیون ریال، تیم دوم 100 میلیون ریال و تیم سوم 50 میلیون ریال اهدا می‌شود. همینطور برای تقدیر از بهترین ایده نیز مبلغ 50 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

 

شرکت در این رویداد چه مزایایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد؟

فروش محصولات و خدمات به بانک‌ها و موسسات مالی دسترسی آسان به سرمایه‌گذاران ایجاد نرم‌افزار مشترک برای بانک‌ها و موسسات متعدد

 

چگونه می‌توان در این رویداد شرکت کرد؟

چالش نوآوری توسن یک رویداد کاملا رایگان است و توسعه‌دهندگان وب یا موبایل تنها کافی است به این سایت مراجعه کرده و سپس طرح خود را ثبت کنند.

در نهایت اپلیکیشن‌های برتر در اپ‌استور بانکی توسن یا توسن‌بوم قرار خواهد گرفت و متقاضیان می‌توانند اپلیکیشن‌هایی را که بر اساس API سیستم بانکی توسعه داده‌اند، به مشتریان سیستم بانکی عرضه کنند.

 

قابل ذکر است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت توسن بوم به آدرس tosanboom.ir  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چالش نوآوری توسن

توسن به عنوان اولین و بزرگترین ارائه کننده سیستم متمرکز بانکداری اسلامی با در اختیار داشتن دانش روز دنیا و بیش از یک دهه فعالیت و تجربه همکاری با صنعت بانکداری، با هدف نوآوری در ارائه محصولات بانکی و مالی، افزایش کیفیت تجربه کاربری نرم‌افزارهای بانکی و مالی و آشنایی با برنامه نویسان و ایده پردازان حرفه ای در حوزه نرم‌افزارهای مالی اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقه چالش نوآوری توسن نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| برگزاری اولین دوره ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه سرویس‌های بانکی | پایان زمان اولین دوره ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه سرویس‌های بانکی