اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394070848004686

برگزاری اولین دوره جایزه ادبی گوزن زرد با حضور نویسندگان کودک و نوجوان

کد: 1394070848004686

http://j.mp/1LapZJ3

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و شناخت علائق و نیازهای مطالعاتی آنها، پنجشنبه 16مهرماه امسال اولین دوره جایزه ادبی گوزن زرد با حضور اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، نویسندگان و مترجمان این حوزه در محل این انجمن برگزار می‌شود.

شیبا حامی برگزاری اولین دوره جایزه ادبی گوزن زرد با حضور نویسندگان کودک و نوجوان

به گزارش روابط عمومی شرکت شیوا(شیبا)، داوری در مورد کتاب‌های تألیفی و ترجمه‌شده در این زمینه توسط والدین و فرزندان آنها انجام می‌شود، چراکه کودکان و نوجوانان به عنوان مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند بهترین قضاوت را در مورد محتواهای تولیدی داشته باشند.

این جایزه مستقل به ارزش یک میلیون تومان برای کتاب برگزیده کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است و داوری در مورد کتاب‌های منتشرشده توسط خانواده‌ها عامل تمایز این جایزه ادبی از سایر جوایز و دوره‌هایی است که در این زمینه برگزار می‌شود.

به گفته مدیر بازاریابی شرکت شیوا، حمایت از این برنامه در راستای رسالت سازمانی شرکت به منظور ترویج سبک زندگی سالم و فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها و با تمرکز بر روی موضوع کودکان صورت گرفته است.

خانواده‌های علاقه‌مند از سراسر کشور، پس از ارسال فراخوان جهت حضور در این دوره ثبت‌نام کرده‌ و به عنوان داور از میان کتاب‌هایی که توسط کارشناسان این حوزه انتخاب شده به مطالعه و داوری آثار می‌پردازند. این برنامه سبب شده که بسیاری از خانواده‌ها به طور جدی‌ به ضرورت حضور کتاب‌های مفید در برنامه روزانه کودکان خود پی ببرند.

در این مراسم که در محل انجمن نویسندگان کودک و نوجوان واقع در خیابان سمیه برگزار می‌شود، به پدیدآورندگان کتب منتخب جایزه اهدا می‌شود و برای خانواده‌های شرکت‌کننده نیز برنامه‌های سرگرم‌کننده‌، نمایش عروسکی و داستان‌خوانی در نظر گرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیبا

شرکت شیوا از سال 1372در شهرک صنعتی هشتگرد با تولید ژله و آب نبات فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | مسابقه و فراخوان

رویدادمرتبط:

| برگزاری اولین دوره جایزه ادبی گوزن زرد