اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394070848024685

کتاب تقلبات در مواد غذایی منتشر شد

کد: 1394070848024685

https://goo.gl/nXg92f

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب تقلبات در مواد غذایی توسط شهرام مقصودی و نشر آقای کتاب تالیف و منتشر شد. تقلبات در مواد غذایی نخستین کتابی است که به منظور آگاهی همگانی از نوع تقلبات و روش‌های شناسایی سریع تقلب برای عموم در دسترس قرار گرفته است. این کتاب شامل اخبار و گزارش‌های مستند از شیادی‌ها و تقلبات در کشورهای گوناگون تا بازار داخلی کشور ایران است.

تقلبات درموادغذایی منتشرشد
به گزارش سایت غذای سالم و تقلبات، «آنچه همه نمی‌دانند» نام دیگری برای کتاب تقلبات در مواد غذایی است و شهرام مقصودی، مولف این کتاب با تالیف 60 عنوان کتاب تخصصی در حوزه غذا و کشاورزی یکی از پرکارترین مولفان کشورمان محسوب می‌شود.

مقصودی درباره انگیزه خود از تالیف و انتشار این کتاب گفت: «یکی از مهم‌ترین بخش‌های سلامتی و راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها در همه دنیا توجه به نوع تغذیه و غذای سالم است. در دنیای کنونی که بخش زیادی از غذا و تغذیه ما توسط فرآیندهای صنعتی تولید می‌شود و مصرف‌کنندگان دسترسی کمتری نسبت به انتخاب‌های طبیعی برای تامین غذای خود دارند، در این بین بعضی از افراد متاسفانه سود اقتصادی بیشتر را به سلامت مردم ترجیح می‌دهند.»

علاقه‌مندان به آگاهی بیشتر نسبت به سلامت غذا، می‌توانند برای تهیه این کتاب با مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر یا مستقیم از طریق سایت انتشارات آقای کتاب اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت غذای سالم وتقلبات

سایت غذای سالم با قصد آگاهی عمومی بیشتر راه اندازی شده تا به صورت اختصاصی و توسط مهندسان، کارشناسان و مدیران صنایع تغذیه کشورمان به این موضوع توجه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]