اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394071548224705

همکاری آرانت و آوانگیت در ارائه سرویس امنیت وب‌سایت آزگاد

کد: 1394071548224705

http://j.mp/1LclvCP

، تهران , (اخبار رسمی): آرانت، یکی از مجموعه های فعال در ارائه سرویس‌های نوین کسب وکار الکترونیکی با سابقه‌ای درخشان در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات و پشتیبانی و توسعه سیستم‌های پیشرفته و پرظرفیت سازمانی از سال 2014 اقدام به ارائه یکی از ضروریترین خدمات حفاظتی وب سایت در زمینه امنیت اطلاعات و مانیتورینگ آن موسوم به «آزگاد» کرده است.

همکاری آرانت و آوانگیت در ارائه سرویس امنیت وب سایت آزگاد

سرویس پیشرفته «امنیت وب‌سایت آزگاد» مورد تایید سازمان‌های معتبر از جمله کمپانی آوانگیت آمریکا است و توسط آنها در کنار مشهورترین برندهای جهانی عرضه می‌شود. این خدمات بر روی سرویس‌گرهای لینوکس و ویندوز قابل‌ارائه بوده و کمک شایانی در حفاظت اطلاعاتی، جلوگیری از نفوذ و صیانت از داده‌های سایت‌های سازمانی ارائه می‌دهد.

تکنیک‌های به‌کار گرفته‌شده در سرویس «آزگاد» از استانداردهای جهانی امنیت تحت وب پیروی کرده و مطابق NIST 2014 و ISMS 2015  عملکردهای نفوذی و اقدامات کدهای مخرب را مانیتور و ضمن رهگیری و انسداد آنها، بروز هرگونه خرابی و آسیب را پشتیبانی کرده و وب‌سایت شما را امن و اطلاعات مربوط به آن‌را از سرقت و آسیب‌های غیرمجاز پشتیبانی می‌کند.

شرکت «آرانت» برای توسعه خدمات نوین امنیت وب‌سایت به ایران و کشورهای همسایه در کنار سایت‌های آمریکایی، اروپایی و آسیایی امکان سرویس‌دهی داشته و شرایط آن در سایت ویژه امنیت «آزگاد» در دسترس متخصصان امنیت و علاقه‌مندان به حفاظت وب‌سایت قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.azgadsecurity.com/fa مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آرانت

مشخصات شرکت تکمیل نشده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]