اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394072548450370

مقایسه قیمت محصول از فروشگاه‌های اینترنتی امکانپذیر شد

کد: 1394072548450370

http://j.mp/1jRgZTf

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و استقبال خریداران از این فروشگاه‌ها، وقت به آن رسیده که خریداران ایرانی که معمولا با توجه به نوسان و تفاوت قیمت‌ها، باید وقت، انرژی و هزینه زیادی صرف کنند؛ بتوانند با کمترین صرف وقت، کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت ممکن تهیه کنند.

مقایسه قیمت محصول از فروشگاه های اینترنتی امکانپذیر شد

«سایت قیمت‌یاب» توسط جمعی از کارآفرینان جوان به منظور مقایسه قیمت‌ها و ایجاد فضای رقابتی سالم برای خریداران و فروشندگان کالاها و عرضه‌کنندگان خدمات راه‌اندازی شده و در گام نخست به ارائه قیمت بالغ بر 1800محصول از بیش از 120 فروشنده محصولات مختلف شامل انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و دوربین دیجیتال، لوازم کامپیوتر، سرویس‌های اینترنت و ... اقدام کرده و در آینده نزدیک قیمت کالاها و خدمات بیشتری را ارائه خواهد داد.

از جمله خدمات ارائه‌شده در «سایت قیمت‌یاب» می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه حداقل و حداکثر قیمت فروش محصولات و سرویس‌های فوق توسط فروشندگان معتبر
  • ارائه بازه قیمت محصولات مختلف
  • ارائه نمودار تغییر قیمت‌ها
  • اطلاع‌رسانی تغییرات قیمت از تغییر پیامک
  • ارائه بررسی‌های تخصصی بر روی محصولات دیجیتال

 

براساس اعلام احسان داودی، مدیر «سایت قیمت‌یاب»، این سایت به منظور ارائه خدمات فوری، دقیق و ساده به خریداران راه‌اندازی شده و از جمله دیگر ویژگی‌های سایت می‌توان به‌روز و صحیح بودن اطلاعات، نمایش قیمت فروشگاه‌های معتبر، تفکیک محصولات بر اساس گارانتی و مشخص کردن محبوب‌ترین محصولات بر اساس نظرات کاربران را نام برد. همچنین کاربران می‌توانند در صورت تغییرات قیمت یک محصول از طریق پیامک از آن اطلاع پیدا کنند.

داودی خاطرنشان کرد که فروشندگان نیز می‌توانند به‌منظور معرفی محصولات و درج قیمت‌های خود با مراجعه به سایت www.gheymatyab.com  از خدمات این سایت برخوردار شوند و ضمن اطلاع از قیمت رقبا، با ارائه قیمت‌های مناسب و جلب مشتریان بیشتر، روند فروش خود را افزایش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قیمت یاب

قیمت یاب، قیمت محصولات دیجیتال مانند گوشی، تبلت، لپتاپ و دوربین دیجیتال را با هم مقایسه می کند. در حال حاضر قیمت محصولات عرضه شده توسط فروشگاه های اینترنتی در سایت ما مقایسه میگردند. هدف ما کمک به خریداران جهت صرفه جویی در وقت و هزینه هنگام خرید اینترنتی و کمک به فروشندگان جهت ایجاد بازار رقابتی و معرفی آنها به خریداران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]