اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120553550370

خبری خوب برای علاقه‌مندان به بررسی و مقایسه قیمت‌ها و خرید اینترنتی

اپلیکیشن «قیمت‌یاب» برای آگاهی از بهترین قیمت محصولات بازار به رایگان عرضه شد

کد: 1394120553550370

http://j.mp/1mX8irx

، تهران , (اخبار رسمی): «قیمت‌یاب» نام یک ابزار و اپلیکیشن موبایل است که در تاریخ 4 اسفندماه و به‌صورت رایگان به بازار عرضه شده است تا کاربران و سایر علاقه‌مندان به بررسی و مقایسه قیمت محصولات بازار را به راحتی از بهترین قیمت محصولات فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و رسمی در سطح کشور مطلع کند.

اپلیکیشن «قیمت یاب» برای آگاهی از بهترین قیمت محصولات بازار به رایگان عرضه شد

پروژه قیمت‌یاب بسیار کارآمد است و با توجه به ساختار آن این نوع ابزارها بهترین کانال توسعه مشتری در مقابل دیگر کانال‌های سنتی و نوین بازاریابی موجود در دنیا هستند که اهمیت زیادی داده می‌شود، اما متاسفانه در ایران هنوز جا نیفتاده است که البته آینده به سمت استفاده بیشتر از این ابزارها پیش خواهد رفت

احسان داودی، بنیانگذار مجموعه قیمت‌یاب با تاکید بر اینکه در عصری زندگی می‌کنیم که خرید از فروشگاه‌های اینترنتی رایج شده، ولی انتخاب محصول مناسب و بررسی و مقایسه قیمت‌ها از هر زمان دیگری مشکل‌تر است، به اهمیت استفاده از چنین ابزارهایی اشاره کرد و افزود: «لحظه‌ای درنگ کنیم و به دور و بر خود نگاهی بیندازیم. هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شویم تا پایان روز در معرض انواع تبلیغات فروشگاه‌های اینترنتی هستیم. همه اینها در اثر پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به عرصه‌های مختلف زندگی ایجاد شده است. بهتر است با انتخاب آگاهانه و صحیح در خریدهای اینترنتی خود، در هزینه‌ها به شکل قابل‌توجهی صرفه‌جویی کنیم. ما نیاز داریم از منبعی معتبر به بهترین قیمت‌ها و خدمات دسترسی داشته باشیم. ما می‌توانیم با استفاده از ابزار مقایسه همراه قیمت‌یاب به این مهم دست یابیم.»

وی با اشاره به اینکه ایده ابتدایی این سرویس حدود دو سال پیش به ذهن او خطور کرده و برای آن تحقیقات زیادی انجام داده است، تصریح کرد: «فرصت پیاده‌سازی اپلیکیشن موبایل آن در این دوسال مهیا نشده بود تا اینکه از اوایل آبان‌ماه تمام توان خود را برای پیاده‌سازی بر روی آن متمرکز کردیم و در آغاز اسفندماه آماده عرضه شد.»

مدیر پروژه قیمت‌یاب یکی از چالش‌های پیش روی خود و همکارانش را تعامل نامناسب فروشگاه‌های اینترنتی در سطح کشور معرفی و تاکید کرد: «البته این گفته من به این معنا نیست که فروشگاه‌ها از پروژه قیمت‌یاب استقبال نکردند، بلکه اتفاقا استقبال‌ها بسیار خوب و مناسب بود، اما زمانی که کار به پرداخت هزینه برسد، مطمئنا تعامل را با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌کند و این درحالی است که پروژه قیمت‌یاب بسیار کارآمد است و با توجه به ساختار آن این نوع ابزارها بهترین کانال توسعه مشتری در مقابل دیگر کانال‌های سنتی و نوین بازاریابی موجود در دنیا هستند و به آنها اهمیت زیادی داده می‌شود، اما متاسفانه در کشور ما هنوز جا نیفتاده است که البته آینده به سمت استفاده بیشتر از این ابزارها پیش خواهد رفت.»

وی در ادامه برخی مزیت‌های استفاده از قیمت‌یاب را در چند مورد اصلی برشمرد:

  • مقایسه قیمت هر محصول بین فروشگاه‌های اینترنتی معتبر
  • جست‌وجو در محصولات مختلف بر اساس بودجه مشتری
  • به‌روزرسانی قیمت‌ها هر سه ساعت یکبار
  • امکان به اشتراک‌گذاری بهترین قیمت‌ها با دیگران
  • بررسی نمودار تغییر قیمت محصولات مختلف
  • امکان اضافه کردن محصول به لیست علاقه‌مندی‌ها برای بررسی قیمت هر محصول در آینده
  • ارسال تغییرات قیمت محصول به ایمیل و گوشی همراه
  • امکان تنظیم هشدار قیمت موردنیاز برای هر محصول

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود این نرم‌افزار به وب‌سایت پروژه قیمت‌یاب به آدرس http://gheymatyab.com و برای دریافت این اپلیکیشن به نشانی کافه بازارمراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قیمت یاب

قیمت یاب، قیمت محصولات دیجیتال مانند گوشی، تبلت، لپتاپ و دوربین دیجیتال را با هم مقایسه می کند. در حال حاضر قیمت محصولات عرضه شده توسط فروشگاه های اینترنتی در سایت ما مقایسه میگردند. هدف ما کمک به خریداران جهت صرفه جویی در وقت و هزینه هنگام خرید اینترنتی و کمک به فروشندگان جهت ایجاد بازار رقابتی و معرفی آنها به خریداران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]