اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394080348574752

یک استارتاپ ایرانی در بین سه تیم برتر مسابقات استارتاپ استانبول

کد: 1394080348574752

https://goo.gl/G4Kikw

، تهران , (اخبار رسمی): تسکولو، نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین با 14 هزار کاربر بین‌المللی، توانست در اولین حضور بین‌المللی خود و از بین 1500 استارتاپ شرکت‌کننده از 40 کشور دنیا و با داوری استیو بلنک (Steve Blank)، کارآفرین، نویسنده و سرمایه‌گذار مطرح جهان، رتبه سوم را در مسابقات استارتاپ استانبول کسب کند.

تسکولو، برنده مقام سوم مسابقات استارتاپ استانبول

بازار نرم‌افزارهای آنلاین مدیریت پروژه، یک بازار 42 میلیارد دلاری است که هر ساله دارای رشد 14 درصدی است. تسکولو، با هدف قراردادن بخش مهمی از این بازار توسط تکنولوژی و امکانات به‌روز خود قصد دارد در این بازار نقش مهمی را به عهده گیرد

فرهاد هدایتی‌فرد، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل تسکولو با تاکید بر اینکه این اولین افتخار ما و آخرین آنها نیست، گفت: «اینکه توانسته‌ایم ظرف چند ماه از رونمایی پلتفرم تسکولو، به بیش از 14 هزار کاربر از سراسر دنیا خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه دهیم، بزرگ‌ترین افتخار ماست و سرعت رشد ماهیانه بسیار بالای ما نشان از رضایت کاربران استفاده‌کننده از این پلتفرم دارد.»

تسکولو یک نرم‌افزار ابری (Cloud Base) مدیریت پروژه است که توسط آن کاربران قادرند به مدیریت کارهای پروژه، گفت‌وگوی آنلاین و بلادرنگ با اعضای تیم و ثبت زمان‌های کاری بپردازند و با درونی‌سازی‌های تسکولو، بازدهی استفاده از ابزارهای دیگر (همچون گوگل درایو، گیت‌لب، دراپ‌باکس و ...) را افزایش دهند. همچنین، امکان تعریف سطوح دسترسی متعدد در تسکولو، گردهم‌آوری تمامی افراد و اطلاعات در یک پروژه را با اطمینان از امنیت اطلاعات برای مدیران پروژه فراهم می‌آورد.

این سیستم توسط فرهاد هدایتی‌فرد و کاظم کشاورز بنیانگذاری شده که هر دو دارای سال‌ها تجربه برنامه‌نویسی به صورت آزاد یا  Freelanceرا دارند و به گفته هدایتی‌فرد، خلأ یک نرم سیستم مدیریت پروژه و ارتباط درون‌تیمی را احساس می‌کرده‌اند.

وی اضافه کرد: «به این فکر کردیم که نرم‌افزاری به شرکت‌های کوچک و متوسط برنامه‌نویسی ارائه کنیم که نه تنها ابزارهایی همچون Trello و Slack را در خود مجتمع کند، بلکه بتواند نرم‌افزارهای مدیریت پروژه را وارد سطح جدیدی کند. امروز به لطف تسکولو، ما خود را یک جانشین و یا حتی رقیب Trello نمی‌دانیم، بلکه به تایید بسیاری از کاربران، توانسته‌ایم سطح جدیدی را در بازار نرم‌افزارهای مدیریت پروژه ایجاد کنیم.»

بر اساس گزارش سیسکو، بازار نرم‌افزارهای آنلاین مدیریت پروژه، یک بازار 42 میلیارد دلاری است که هر ساله دارای رشد 14 درصدی است. تسکولو، با هدف قراردادن بخش مهمی از این بازار توسط تکنولوژی و امکانات به‌روز خود قصد دارد در این بازار نقش مهمی را به عهده گیرد.

تسکولو در اردیبهشت‌ماه گذشته توانست یکی از ده استارتاپ برتری باشد که دوره شتابدهی خود را در آواتک، اولین شتابدهنده استارتاپ در ایران با موفقیت به پایان رساند و مرحله اول جذب سرمایه خود را سپری کرده است.

هدایتی‌فرد با بیان اینکه ما از همان اول بازار جهانی را هدف قرار دادیم و مطمئنیم این پتانسیل را داریم که در بازارهای جهانی نمادی از رشد اکوسیستم استارتاپ در ایران باشیم، تصریح کرد: «اما چالش‌ها کم نیست. تحریم‌ها باعث شده بود نتوانیم از مشترکین خود در خارج از ایران درآمد کسب کنیم، اما فضا به سرعت در حال تغییر است و ما هم توانایی‌های خود را در شرایط سخت نشان داده‌ایم.»

چالش استارتاپ استانبول 2015، از اول تا 5 اکتبر 2015 (9تا 13 مهرماه) ادامه داشت. در 4 روز اول چالش امسال 100 استارتاپ انتخاب شده به تمرین و دریافت آموزش از بیش از 20 مربی و منتور جهانی در کمپ مایکروسافت پرداختند و در نهایت روز پایانی، 15 استارتاپ فینالیست برای ارائه در همایش روز آخر انتخاب شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تسکولو

سیستم مدیریت تیم و پروژه تسکولو در سال 1393 فعالیت خود را با هدف افزایش بهره‌وری کار تیمی و تسهیل مدیریت و ارتباطات سازمانی پروژه‌محور در سطح بین‌المللی به طور رسمی شروع کرد و هم‌اکنون در حال خدمت‌رسانی به هزاران کاربر در بیش از 100 کشور جهان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]