اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394080648804760

شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) سامانه مانیتورینگ خود را به vdash مجهز کرد

کد: 1394080648804760

https://goo.gl/MQNUD4

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) سامانه مانیتورینگ شرایط فیزیکی و الکتریکی خود (سامایش) را در پاییز 94به وی دش (vdash) مجهز کرد تا بتواند تحلیل‌های جامع مدیریتی و مقایسه‌ای روی مراکز زیرمجموعه خود را انجام دهد.

vdash مجموعه ابزارها و سرویس‌های آنالیز و مصورسازی اطلاعات است و امکان نظارت و آنالیز مدیریتی را فراهم می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی vdash، سامانه نظارتی شرکت درخشان‌صنعت ایساتیس تحت عنوان سامایش در مراکز TC/IP  شرکت همراه اول که از سال 1391 به منظور نظارت بر کیفیت وضعیت پاور هر مرکز و شرایط محیطی آنها نصب و راه‌اندازی شده است، با بیش از 5000 نقطه سبز در 50 مرکز از مراکز موبایل کشور این فرآیند را نظارت می‌کند.

نیلوفر رحیمی، مدیرعامل نوآوران توسعه وندا در همین راستا گفت: «با توجه به ماهیت سامایش و حجم زیاد اطلاعات تولیدشده در هر دقیقه، امکان مقایسه بخش‌های مختلف، تحلیل‌های بلندمدت و ایجاد یک دید کلی وجود نداشت. مدیران بخش مانیتورینگ همراه اول، نیاز به ابزاری برای مصورسازی این حجم عظیم اطلاعات به شکل ساده و قابل درک و پیدا کردن مشکلات اصلی تجهیزات داشتند .

وی با بیان اینکه vdash مجموعه ابزارها و سرویس‌های آنالیز و مصورسازی اطلاعات است و امکان نظارت و آنالیز مدیریتی را فراهم می‌سازد، افزود: «این نرم‌افزار به سادگی، دقت و سرعت عملکرد در میان رقبای خود شاخص است و ساخت داشبوردهای مدیریتی، تحلیل و آنالیز اطلاعات، برجسته کردن نقاط بحرانی و کشف الگوهای عملکردی به وسیله گراف‌های ساده، گویا و استاندارد، از جمله مواردی است که این ابزار در اختیار مدیران قرار می‌دهد تا با درک بهتر از وضعیت و اخذ تصمیمات سازنده، زمینه پیشرفت خود را فراهم کنند.

همچنین مجتبی ایزدی، مدیرعامل سامایش معتقد است که امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سامایش و نیز سهولت دسترسی به اطلاعات در vdash، موجب شده تا مدیران همراه اول نظارت لحظه‌ای به تجهیزات همه مراکز کشور را به همراه آنالیز وقایع و دید تحلیلی مدیریتی، به صورت متمرکز از دفتر خود داشته باشند. مقایسه وضعیت سنسورهای دما، رطوبت، ولتاژ، رکتیفایر و ... در مراکز مختلف، مقایسه زمانی تعداد خطاها و مدت زمان خروج از رنج سنسورها نشان می‌دهد که در اکثر مراکز، شاهد بهبود عملکرد تجهیزات از زمان استقرار سامانه مانیتورینگ تاکنون بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: « vdash به مدیران همراه اول کمک می‌کند تا روند تغییرات پارامترهای مختلف را در طول سال‌های مختلف ارزیابی کنند. زمان‌هایی که خارج از رنج بوده‌اند را ریشه‌یابی کرده و نقاط ضعف و قوت مراکز زیرمجموعه خود را بهتر استخراج کنند. برخی مراکز در تامین برق پایدار نیاز به بهبود دارند، برخی استان‌ها به دلیل رطوبت بالا نیازمند تجهیزات خاصی هستند. مراکزی که با برند خاصی تجهیز شده‌اند، عملکرد بهتری داشته‌اند و ده‌ها مثال دیگر از دیدگاه‌های مدیریتی که تنها با نرم‌افزارهای مصورسازی و آنالیز اطلاعات قابل دسترس هستند.»

به گزارش روابط عمومی vdash، سامانه نظارتی شرکت درخشان‌صنعت ایساتیس تحت عنوان سامایش در مراکز TC/IP  شرکت همراه اول که از سال 1391 به منظور نظارت بر کیفیت وضعیت پاور هر مرکز و شرایط محیطی آنها نصب و راه‌اندازی شده است، با بیش از 5000 نقطه سبز در 50 مرکز از مراکز موبایل کشور این فرآیند را نظارت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وی دش (vdash)

نوآوران توسعه وندا با زمینه فناوری اطلاعات، فعالیت خود را در سال 1382 آغاز کرد. توسعه فناوری در سازمان ها و واحدهای صنعتی کشور، مکانیزه کردن سیستم های سنتی و کاغذی و تبدیل آنها به یک سیستم یکپارچه و منسجم و همچنین تجمیع اطلاعات در سازمان هایی با گستره جغرافیایی زیاد همواره در برنامه های اجرایی این مجموعه بالاترین اولویت را به خود اختصاص داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]