اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394081249014694

رسانه‌های مکتوب شنیدنی شدند

کد: 1394081249014694

https://goo.gl/hbr1bv

، تهران , (اخبار رسمی): مطالب جذاب رسانه‌های مکتوب را برای نخستین‌بار با در اختیار گرفتن پلتفرمی صوتی بعنوان یکی از تازه ترین سرویس ها در فضای استارتاپی ایران می توان شنید. این اپلیکیشن که ناملیک نام دارد هفته گذشته در کافه بازار رونمایی و منتشر شد.

رونمایی اپلیکیشن اندروید ناملیک

کاربران می‌توانند رسانه‌ها و موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری و مقاله‌ها و پادکست‌هایی را که از رسانه‌های چاپی و دیجیتال برگزیده شده‌اند، انتخاب کرده و بشنوند.

به گزارش روابط عمومی ناملیک، با استفاده از سرویس صوتی ناملیک، کاربران می‌توانند رسانه‌ها و موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری و مقاله‌ها و پادکست‌هایی را که از رسانه‌های چاپی و دیجیتال برگزیده شده‌اند، انتخاب کرده و بشنوند.

رضا رضایی، مدیرعامل ناملیک درباره ایده اولیه شکل‌گیری این سرویس می‌گوید: «در شهرهای بزرگی همچون تهران، بخش زیادی از وقت مردم در رفت و آمد می‌گذرد. آنچه ناملیک پیشنهاد می‌کند این است که زمان‌هایی که مردم امکان مطالعه ندارند و به نوعی در گذر از زمان از بین‌رفته‌ خود هستند می‌توانند به مطالب، مقالات و پادکست‌های مورد علاقه خود گوش دهند. ما با پایین آوردن حجم فایل‌ها و افزودن امکاناتی همچون شنیدن آفلاین سعی کردیم گزینه‌ای برای زمان‌های مرده افراد ایجاد کنیم.»

او با بیان اینکه سه ماه از فعالیت وبسایت ناملیک می‌گذرد، توضیح داد: «تاکنون بیش از 200 پادکست در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله: تکنولوژی، سلامت، جامعه، سبک زندگی، کارآفرینی و خبر  بر روی پلتفرم ما بارگذاری شده است و در همین مدت کم این فایل‌ها 30 هزار بار شنیده شده‌اند؛ رقمی که خارج از انتظار ما بود.»

رضایی می‌گوید: «با رونمایی از اپلیکیشن اندروید استقبال از این سرویس چند برابر شد و پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به سهولت دسترسی به مطالب از طریق موبایل، این رشد ادامه‌دار باشد. آمار جهانی هم نشان می‌دهد با همه‌گیری گوشی‌های هوشمند استقبال از پادکست‌ها و محتوای صوتی بیشتر شده و برای مثال در آمریکا 17 درصد از جمعیت بالای 12 سال به‌طور مرتب پادکست گوش می‌دهند؛ این یعنی 45 میلیون کاربر فعال. ما امیدواریم با تولید و میزبانی پادکست‌های فارسی توجه کاربران فارسی‌زبان را هم به این شیوه از ارائه محتوا جلب کنیم.»

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با این سرویس به آدرس www.namlik.me  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناملیک

ناملیک یک پلتفرم انتشار محتوای صوتی است که اخبار، مقالات را از رسانه‌های معتبر فارسی تبدیل به صوت کرده و منتشر می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]