اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394081749194729

انتشاراتی تخصصی در ارائه کتاب‌های مدیریت و برند و بازاریابی

کد: 1394081749194729

https://goo.gl/xBMYqe

، تهران , (اخبار رسمی): انتشارات سیته با تولید و چاپ بیش از 70 عنوان کتاب کلاسیک و مرجع آموزشی و دانشگاهی و نیز کتاب‌های برگزیده، ارزشمند و به‌روز دنیا در رده نخستین انتشارات تخصصی، متمایز و پیشرو قرار دارد. همچنین با بهره‌گیری از اصول برندینگ و طراحی و ایجاد هویت بصری توانسته خود را به عنوان یک برند تخصصی در این حوزه در ذهن مخاطبان ثبت و ماندگار کند.

معرفی انتشارات سیته

انتشارات سیته که با هدف ایجاد حوزة تخصصی کتاب‌های بازاریابی و تبلیغات شکل گرفته، تاکنون حضور پررنگی در عرصه چاپ و نشر داشته است.

انتشارات سیته نخستین انتشارات ایرانی است که برای پخش و فروش کتاب‌های خود از مدیریت بازاریابی و فروش بهره می‌برد و پایگاه‌ داده مشتریانش را با برنامه CRM مدیریت می‌کند. ارتباط منسجم با مشتریان باعث شده سیته با اطلاع از نیازهای خریداران و مخاطبان نسبت به تولید کتاب‌های جدید اقدام کند و همواره در پی برآورده کردن خواسته کتاب‌دوستان و کتابخوانان باشد.

 

برخی کتاب‌های سیته در سه زمینه تبلیغات، برندینگ، بازاریابی و فروش اینها هستند:

- تبلیغات: 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی‌­زبان، 1001 راهکار تبلیغاتی، ادبیات تبلیغ، اعتراف­‌های یک تبلیغاتچی، برنامه‌‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی، تبلیغات خلاق، مبانی خلاقیت در تبلیغات و ...

- برندینگ: 22 قانون تغییرناپذیر برند، جایگاه‌­سازی، چکش بصری، راهنمای انتخاب یک نام موفق، طراحی هویت برند، فرهنگ واژگان برند، مدیریت استراتژیک برند و ...

- بازاریابی و فروش: استراتژی قیمت‌‌گذاری، بازاریابی اجتماعی برای حفاظت از محیط زیست، بازاریابی اسلامی، بازاریابی چریکی، بازاریابی شفاهی، بازاریابی گردشگری، برنامه بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتریان، نسخه سوم بازاریابی، هنر جنگ و ...

 

اهالی دنیای کتاب می‌توانند اطلاعات کتاب‌های منتشرشده از انتشارات سیته را در سایت این انتشارات به آدرس www.citehpub.com  مشاهده کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات سیته

انتشارات سیته در سال 1381 با هدف آموزش و فراهم کردن بستری جدید برای رشد و شکوفایی در حوزه بازاریابی و تبلیغات تأسیس شد و از 1385 فعالیت مستمر خود را آغاز کرد. سیته هم‌اکنون با بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات، برندینگ، فروش و مدیریت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همواره می‌کوشد با مشورت و تبادل نظر، بهترین و درست‌ترین انتخاب را درباره‌ی کتاب‌ها، موضوع‌ها و نام آنها داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]