اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394102951904729

کتاب «بازی بازاریابی سیاسی» منتشر شد

کد: 1394102951904729

http://j.mp/1nverME

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «بازی بازاریابی سیاسی» نوشته جنیفر لیز مارشمنت و ترجمه رسول بابایی منتشر شد.

کتاب بازی بازاریابی سیاسی منتشر شد

این روزها بازار انتخاباتی در گوشه‌ و کنار جهان تا حدودی پیش‌بینی ناپذیر شده است. دلیل این امر نیز می‌تواند دلایل گوناگونی چون وجود شرکای گوناگون، ظهور بخش‌های جمعیتی نوین، مصرف فعالان رسانه‌‌ای، خودسازماندهی داوطلبان و آگاهی جهانی از سیاست دیگر کشورها باشد. از سوی دیگر، سیاستمداران برای پیروزی در عرصه‌‌های رقابتی مدام در پی فعالیت‌‌های بازاریابی و به‌ کار بستن آنها هستند. بازاریابی سیاسی، استراتژی‌ها و ابزاری را برای نخبگان سیاسی فراهم می‌‌کند که به کمک آن‌ها می‌‌توانند بازی پیچیده انتخاباتی را بهتر اداره کنند.

کتاب بازی بازاریابی سیاسی از عواملی که در بازاریابی سیاسی موثر هستند و تاثیر آن بر دموکراسی سخن می‌گوید. همچنین قواعد بازی بازاریابی سیاسی را نه‌تنها از آثار دانشگاهی، بلکه از کسانی که آن را بازی کرده­‌اند، گردآوری کرده است؛ کسانی مانند مشاوران استراتژیک خلاق که طراح تبلیغاتی هستند، مشاوران سیاسی و رسانه‌­ای، مشاوران مطبوعاتی، مشاوران استراتژیک، کارکنان حزب، مدیران مشاوره­ عمومی و البته رهبران سیاسی که تصمیم نهایی را می‌­گیرند.

این کتاب در 8 فصل تنظیم شده است و تحلیل بازار، توسعه­ استراتژیک، مسئولیت رهبری، بازاریابی حزب، برقراری ارتباطات، مدیریت انتقال، بازاریابی دموکراتیک، بازاریابی سیاسی و دموکراسی شراکت سرفصل­‌های این کتاب را تشکیل می‌­دهند.

کتاب بازی بازاریابی سیاسی در 252 صفحه، در قطع وزیری و از سوی انتشارات سیته چاپ و منتشر شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کتاب می‌توانند به آدرسhttp://www.citehpub.com/  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات سیته

انتشارات سیته در سال 1381 با هدف آموزش و فراهم کردن بستری جدید برای رشد و شکوفایی در حوزه بازاریابی و تبلیغات تأسیس شد و از 1385 فعالیت مستمر خود را آغاز کرد. سیته هم‌اکنون با بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات، برندینگ، فروش و مدیریت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همواره می‌کوشد با مشورت و تبادل نظر، بهترین و درست‌ترین انتخاب را درباره‌ی کتاب‌ها، موضوع‌ها و نام آنها داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب