اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394093051034729

کتاب هنر جنگ نوشته سان تزو تجدید چاپ شد

کد: 1394093051034729

https://goo.gl/7ARvZW

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب هنر جنگ، نوشته سان‌تزو با ترجمه محمود حمیدخانی جزو کهن‌ترین اثر نوشتاری در رابطه با علوم و فنون نظامی‌گری است که از سالیان دور در مدرسه‌های نظامی چین تدریس می‌شود. اما نکته‌ای که باعث شد این کتاب به دنیای تجارت وارد شود و به مرحله تجدید چاپ برسد، شباهت بی‌چون و چرای عرصه‌های رقابتی در حوزه تجارت با کارزار جنگ است.

تجدید چاپ کتاب هنر جنگ نوشته سان تزو با ترجمه محمود حمیدخانی

در سال‌های اخیر، کتاب هنر جنگ به عنوان مرجعی کلاسیک و ماندگار در دانشکده‌های بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود و راهنمای ارزشمندی در رقابت‌های تجاری به شمار می‌رود

به گزارش روابط‌ عمومی انتشارات سیته، در زمان جنگ، هنگامی که قادر به حمله هستیم، باید عکس آن را نشان دهیم. وقتی می‌توانیم از نیروهایمان استفاده کنیم باید طوری وانمود کنیم که نمی‌توانیم. وقتی نزدیک دشمن هستیم باید کاری کنیم که دشمن خیال کند دور هستیم. زمانی که دور هستیم باید خود را نزدیک نشان دهیم و در نهایت، هجوم ببریم و دشمن را شکست دهیم. کسب‌وکار و تجارت نیز گونه‌ای از جنگ است. در جنگ با دشمن درگیریم و در تجارت نیز با رقبا در نبردیم. در حقیقت، تمامی اصول و قواعد جنگ با دشمن در تجارت و رویارویی با رقیب نیز وجود دارد. توانایی تطبیق دشمن جنگی با رقیب تجاری، تصرف زمین‌های همسایه با بازارهای جدید تجاری، روز و شب و زمان جنگیدن با زمان ورود کالا به بازار رقابت و... همه و همه مثال‌هایی از این قیاس هستند.

در سال‌های اخیر، کتاب هنر جنگ به عنوان مرجعی کلاسیک و ماندگار در دانشکده‌های بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود و راهنمای ارزشمندی در رقابت‌های تجاری به شمار می‌رود. در این کتاب عواملی همچون انضباط کاری، آموزش، تشویق و تنبیه به موقع و نیز کنترل و نظارت بر هزینه‌ها که در پیروزی نظامی مؤثرند، عیناً در فعالیت‌های اقتصادی نیز تأثیرگذارند و عدم اجرای این عوامل سبب ناکامی در تجارت نیز خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.citehpub.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات سیته

انتشارات سیته در سال 1381 با هدف آموزش و فراهم کردن بستری جدید برای رشد و شکوفایی در حوزه بازاریابی و تبلیغات تأسیس شد و از 1385 فعالیت مستمر خود را آغاز کرد. سیته هم‌اکنون با بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات، برندینگ، فروش و مدیریت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همواره می‌کوشد با مشورت و تبادل نظر، بهترین و درست‌ترین انتخاب را درباره‌ی کتاب‌ها، موضوع‌ها و نام آنها داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | نشریات و کتاب