اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394081749224783

برگزاری سومین کارگاه آموزشی جشنواره VCcup شریف

کد: 1394081749224783

https://goo.gl/5rVL5U

، تهران , (اخبار رسمی): سومین کارگاه آموزشی جشنواره VCcup شریف با عنوان چگونگی حفاظت از طرح‌ها، اسرار تجاری و ایده‌های کارآفرینانه در قالب قراردادهای NDA هفته گذشته در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره کارآفرینی و کسب و کار شریف، سه محور اصلی این کارگاه  اسرار تجاری، قرارداد‌های عدم افشا و ضمانت اجراها بود که با مشارکت شرکت‌کنندگان و پرسش و پاسخ پیرامون این محورها و مطالب مربوطه، سعی شد تا نکات ضروری و کاربردی که برای سرمایه‌گذار، کارآفرین و مخترع حائز اهمیت است، بیان شود.

سیدابراهیم دراجی، مشاور حقوق قراردادها و حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشاور حقوقی در امور تکنولوژی شرکت بازرگانی آتف در ایران، مشاور حقوقی در امور تکنولوژی شرکت‌های Linkada   و Vertast Lt  و کارشناس ارشد حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات از OSLO نروژ، مدرس این دوره بود.

در ابتدای کارگاه، مقدمه‌ای بر شناخت قرارداد‌های عدم افشا و اسرار تجاری و معیارهای تشخیص و حمایت از آنها مطرح شد. سپس موضوعاتی از قبیل انواع مختلف و عناصر مهم قرارداد عدم افشا، حل‌وفصل اختلافات در این حوزه، انواع ضمانت اجراها و غرامت‌ها در این قرارداد مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است که اکثر مطالب با ذکر تجربیات شخصی مدرس بوده و در موارد لزوم نمونه‌هایی از قرارداد، بندهای مهم جهت پیشگیری از هرگونه خسارت و ایمیل‌ها و نامه‌های مرتبط برای مخاطبین به نمایش گذاشته شد، لذا بیان این تجربیات و نمونه‌ها کمک کرد تا شرکت‌کنندگان دید بهتری نسبت به موضوع پیدا کرده و همچنین مطالب برای آنها ملموس‌تر شود.

در زمان استراحت و پس از صرف ناهار، شرکت‌کنندگان از این موقعیت بهره برده و به شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط و انتقال تجربیات خود پرداختند که بازخورد مثبت هر یک را در پی داشت. در انتها و پس از اتمام کارگاه نیز مدرس دوره با ارائه فرم‌هایی این فرصت را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داد که بتوانند ایده‌های خود را برای شرکت آتف و تکفا ارسال کنند تا با این کار مخاطبان توانسته باشند ضمن شرکت در این دوره، قدمی در راستای تحقق ایده‌های خود بردارند.

 

از آنجا که شرکت در این دوره‌ها همراه با اعطای مدرک پایان دوره خواهد بود، لذا مدرک این دوره تا برگزاری دوره بعدی برای تمامی شرکت‌کنندگان از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره ی کارآفرینی وکسب وکار شریف

VC cup (هفتمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار)، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده، این رخداد، در ادامه برگزاری موفق شش دوره قبلی جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف بوده که در حال حاضر به صورت کشوری توسعه یافته و در بخش‌ها و حوزه های مختلف برگزار می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]