اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394082149394732

راهنمای جامع بازاریابی و تبلیغات در کانال‌های تلگرام

کد: 1394082149394732

https://goo.gl/R2s3qJ

، تهران , (اخبار رسمی): کانال تلگرام شما چگونه پربازدید می‌شود؟ اگر بخواهم کانال تلگرام معروف و محبوبی داشته باشم چه باید بکنم؟ چطور فهرست انواع کانال‌های تلگرام خودم را از رقبا متمایز کنم؟ آیا می‌توانم به درآمدزایی و تبلیغات در کانال تلگرامی برسم؟ این‌ها سوالاتی است که تلاش شده است در این مطلب به آن پاسخ داده شود.

راهنمای جامع بازاریابی و تبلیغات در کانال های تلگرام

تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها نشان‌دهنده بالقوه بودن تبدیل کانال‌های تلگرام به یک روش تبلیغاتی و مدیریت محتوای موثر برای مخاطب است که هوشمندی مدیران تلگرام را نشان می‌دهد و اینکه توانسته‌اند هویت این شبکه پیام‌رسان را به شبکه اجتماعی و پیام‌رسان تلگرام تبدیل کنند

به گزارش روابط عمومی بازدیدفا، پس از کوچ دسته‌جمعی کاربران شبکه‌های اجتماعی از وایبر و واتساپ به شبکه پیام‌رسان تلگرام در ایران، به‌واسطه مزیت‌های کم‌نظیر شبکه تلگرام همچون امنیت و سرعت بالای آن و پس از نامحدود کردن کانال‌های تلگرام حالا شاهد موج جدیدی از صدها و چه‌بسا در آینده کمی نزدیک‌تر، هزاران کانال تلگرام ایرانی در موضوعات مختلف هستیم.

با چشم‌پوشی از سوءاستفاده برخی ناکاربران از فضای ایجادشده در کانال‌های تلگرام، می‌بینیم که این کانال‌های تلگرامی به‌واسطه دسترسی آسان در گوشی تلفن همراه و عدم نیاز به اینترنت پرسرعت در مقایسه با وب‌سایت‌ها، کم‌کم دارند جای وب‌سایت‌های خبری را می‌گیرند و کابران فضای مجازی به جای مراجعه به انواع وب‌سایت‌های موردعلاقه خود، اطلاعات موردنیاز خود را از طریق کانال‌های تلگرام دنبال می‌کنند.

اگر بخواهیم یک نگاه کلی به وضعیت شبکه‌های اجتماعی در کشور بیندازیم، در حوزه اشتراک‌گذاری عکس با شبکه بی‌رقیب اینستاگرام و در حوزه پیام‌رسانی با شبکه تلگرام روبه‌رو می‌شویم.

مدت زیادی است که پیج‌ها و صفحه‌های تجاری و درآمدزایی در اینستاگرام فعالند و راه خود را از منظر مارکتینگ پیدا کرده‌اند، به‌طوری که علاوه بر فعالیت‌های صنوف مختلف نظیر مد، پوشاک، زیبایی و ... شاهد خرید و فروش خود پیج‌ها و صفحه‌های اینستاگرام بسته به تعداد دنبال‌کننده یا فالوور نیز هستیم!

اما باید دید که کانال‌های تلگرام چگونه از پس امتحان یک روش بازاریابی دیجیتال برمی‌آیند و در میان انواع کانال‌های تبلیغات فضای مجازی نظیر روش‌های رایج و بعضا پیش‌پا افتاده همچون فکس‌مارکتینگ، اس ام اس مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی و روش‌های نوین و متدهای جدیدsocial marketing ، همچون اینستاگرام راه خود را باز می‌کنند.

تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها نشان‌دهنده بالقوه بودن تبدیل کانال‌های تلگرام به یک روش تبلیغاتی و مدیریت محتوای موثر برای مخاطب است که هوشمندی مدیران تلگرام را نشان می‌دهد و اینکه توانسته‌اند هویت این شبکه پیام‌رسان را به شبکه اجتماعی و پیام‌رسان تلگرام تبدیل کنند و زمان ماندگاری خود را در میان بازار داغ شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان بالا ببرند. البته در این میان تلگرام این اقبال را داشته که با استقبال ایرانیان مواجه شده و با توجه به علاقه زایدالوصف و نیز ضریب نفود استفاده ایرانیان از شبکه‌های اجتماعی، به شبکه‌ای محبوب تبدیل شده است که در آینده طی یک مقاله مفصل به روانشناسی علت استفاده حداکثری کاربران ایرانی از شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که کسب‌وکار‌ها در کشور ما به‌خصوص آنهایی که با برندینگ آشنایی دارند باید دائم بازار را رصد کرده و با جدیدترین متدها و روش‌های دیجیتال مارکتینگ آشنا شوند و این انعطاف‌پذیری را داشته باشند که سریع خود را با تغییرات و روش‌های نوین تبلیغات مجازی وفق دهند تا نه‌تنها از گردونه رقابت خارج نشوند، بلکه با هوشیاری بهنگام گوی سبقت را نیز بربایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازدیدفا

معرفی وبسایتی جامع از گروه‌ها و کانال‌های تلگرام کشور – وبسایتی به نام بازدیدفا بازدیدفا با فراهم کردن بستری از کل کانال‌های تلگرام کشور و با امکاناتی نظیر معرفی رایگان کانال‌های دلخواه توسط هرکاربر به‌صورت رایگان و برحسب دسته‌بندی و نیز امکان جست‌وجوی پیشرفته، نیاز کاربران بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کشور یعنی تلگرام را مرتفع می‌کند و علاوه بر آن منجر به افزایش مخاطبین هر کانال نیز می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]