اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394082549570058

نمادی از پیشرفت چشمگیر صنعت نرم‌افزار ایران

بازتاب جایگاه استارتاپ‌های ایرانی در نشریه بین‌المللی فوربس

کد: 1394082549570058

https://goo.gl/rFrsts

، تهران , (اخبار رسمی): نشریه اقتصادی فوربس در گزارشی، رشد و توسعه صنعت نرم‌افزار ایران را با وجود تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی علیه این کشور، ورای تصور خواند و از استارتاپ «تسکولو» به عنوان یکی از نمادهای این پیشرفت یاد کرد.

«تسکولو»، نمادی از پیشرفت چشمگیر صنعت نرم افزار ایران

به نوشته فوربس، تسکولو یک پلت‌فرم برای مدیریت آنلاین تیم و پروژه است که با گذشت یک سال از راه‌اندازی آن، حالا بیش از 14هزار کاربر بین‌المللی در یکصد کشور جهان دارد.

فوربس با معرفی بنیانگذاران تسکولو (فرهاد هدایتی‌فرد و کاظم کشاورز) چالش‌های این استارتاپ را در مسیر پیشرفت مورد توجه قرار داده و به نقل از فرهاد هدایتی‌فرد می‌نویسد: «تحریم‌ها علیه ایران مانع پذیرش پرداخت‌های مشتریان بین‌المللی - که بیش از 60 درصد کل مشتریان ما را دربر می‌گرفت- می‌شد، با این وجود ما توانستیم توانایی‌های تیم خود را ثابت کرده و در این شرایط بر مشکلات غلبه کنیم.»

حدود یک ماه قبل تسکولو در رویداد استارتاپ استانبول 2015 از میان یکصد استارتاپ موفق بین‌المللی توانست جایگاه سوم را از آن خود کند.

هدایتی از واژه تسکولو به عنوان واژه‌ای فارسی یاد کرد و افزود: «در واقع این واژه بازی با کلماتی چون تسک و کولو است که در آن کولو به معنای بزرگی است و به همین دلیل تسکولو معنی کار بزرگ می‌دهد.»

مدیرعامل تسکولو ادامه داد: «تسکولو یک رابط بسیار جذاب برای مدیریت وظایف و مسئولیت‌های تیمی است. با استفاده از این نرم‌افزار، افراد درگیر در پروژه‌ها، نقش‌ها و مجوزهای مختلفی برای انجام وظایف خود دارند. همچنین، تسکولو انجام فرآیند مدیریت پروژه را با تعریف دسترسی‌های متناسب با زمینه کاری هر شخص، بسیار آسان کرده است.»

فرهاد هدایتی گفت: «ما این ایده را با هدف حضور در بازارهای بین‌المللی عملی کردیم و اطمینان داریم که استارتاپ ما نمادی از رشد اکوسیستم استارتاپی کشورهایی همچون ایران خواهد شد.»

«تسکولو» یکی از استارتاپ‌های چرخه نخست شتابدهنده آواتک بوده است.آواتک یک برنامه 6 ماهه شتابدهی به استارتاپ‌هاست که کارآفرینان را برای رسیدن به موفقیت همراهی می‌کند. این مرکز شتابدهی کارآفرینان مشتاق را از طریق ارائه آموزش‌های کارآفرینی، مربیگری، سرمایه‌های اولیه (seed funding) و فراهم آوردن فضای کاری خلاق حمایت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک مطلب به نشانی  http://onforb.es/1lsqZmQ مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتاب دهنده آواتک

شتاب دهنده کارآفرینی "آوای تک پردیس" با نام تجاری "آواتک" در سال 1392 تاسیس شده است و به پیاده سازی و هر چه بهتر اجرایی شدن ایده های خلاق و باارزش کارآفرینانی که در ابتدای راه قرار دارند کمک کرده و آن را با روش های تکنیکی شتاب می بخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]